بستن

چهارمین همایش پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

چهارمین همایش پیشگیری از اعتیاد با استقبال خانواده‌ها برگزار شد.

به گزارش رویداد شهر همایشی با عنوان پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و با هدف پیشگیری از اعتیاد، اطلاع رسانی و آگاه سازی در خصوص مواد مخدر سنتی و صنعتی صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در گراش برگزار شد. این همایش با استقبال والدین دانش‌آموزان به ویژه مادران همراه بود.

علیرضا بال افکن رئیس اداره بهزیستی گراش و دبیر برگزاری این همایش گفت: در مدت ۲ سال که از تاسیس اداره بهزیستی شهرستان گراش می‌گذرد، این چهارمین همایشی است که در رابطه با اعتیاد برگزار میشود و با توجه به استقبال مدعوین، امیدواریم که بتوانیم در آینده نیز میزبان چنین همایشی برای دیگر اقشار جامعه نیز باشیم.

قدرت محکم کارشناس پیشگیری از اعتیاد، توجه به حضور والدین دانش آموزان در این همایش اظهار داشت: دوران نوجوانی دوره ای حساسی است، عوامل خانوادگی مانند مصرف مواد توسط اعضاء خانواده، رها کردن فرزندان به حال خود، تشنج ودرگیری در خانواده، عدم رعایت مسائل دینی و اخلاقی و از هم گسیختگی خانواده، تاثیر زیادی بر اعتیاد نوجوانان دارد.

این همایش با حضور فرماندار، مسئولین و کارکنان ادارات و تعداد زیادی از والدین دانش آموزان مدارس گراش در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی امام جعفر صادق علیه السلام به همت اداره بهزیستی برگزار شد.

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top