بستن

نگاه من: نقاشی‌های روی سفال هنرمند لاری در گراش

هفت‌برکه: فاطمه رزم‌خواه هنرمند لاری نخستین نمایشگاه نقاشی‌های روی سفال را در گراش برگزار می‌کند.

به گزارش هف‌برکه، به مناسبت عید نوروز باستانی نمایشگاه انفرادی نقاشی روی سفال فاطمه رزم‌خواه، هنرمند لاری ۱۸ تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ در نگارخانه پردیس بوستان یاران برگزار می‌شود.

فاطمه رزم‌خواه اهل لار، متاهل و دارای دو فرزند دختر و پسر است. او دارای مدرک فوق دیپلم گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی لارستان و همچنین دارای مدرک عالی خط نستعلیق است.

رزم‌خواه در گفتگو با هفت‌برکه می‌گوید: «من ۵ سال سابقه تدریس در رشته هنر در مدرسه غیرانتفاعی ادیب لار دارم. همچنین عضو انجمن خوشنویسان، طراحی و نقاشی در اداره فرهنگ و ارشاد لارستان هستم. بیش از ۱۸ سال است که در زمینه نقاشی فعالیت می‌کنم و این چهارمین نمایشگاه هنری و اولین نمایشگاه نقاشی روی سفال من است. نقاشی، خط تحریر، نقاشی کودکان و نقاشی سفال را هم آموزش می‌دهم.»

برپایی نمایشگاه نور حقیقیت در نگارخانه سبز، شرکت در نمایشگاه ققنوس، برپایی نمایشگاه هنری ترنم با همکاری هنرجویان خود در سال ۸۶ از سوابق هنری این هنرمند لاری است.

ساعت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۷ تا  ۲۰ است و قرار است جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۸ یک دوره کارگاه تخصصی نقاشی روی سفال نیر برگزار شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و هماهنگی برای کارگاه می‌توانند با شماره ۰۹۱۷۲۰۱۷۶۲۷  تماس بگیرند.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top