بستن

قدرت انقلاب اسلامی دشمن را در خانه زمین‌گیر و متوقف کرده است

هفت‌برکه: نماز جمعه گراش در روز ۲۲ بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه اعظم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش حجت عابدی،  حجت السلام والمسلمین سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش در خطبه این هفته نماز جمعه با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده به دشمن داده و آنان را مایوس و ناامید و همه آزادی خواهان عالم را امیدوار و خوشحال کردند.

وی با بیان اینکه قدرت پوشالی استکبار جهانی رو به زوال است، تصریح کرد: این نقطه قوت جمهوری اسلامی است که دشمن ما را رها نکرده و از اقتدار نظام اسلامی در صحنه بین الملل دلگیر و نگران است.

خطیب جمعه گراش با اشاره به اینکه امروز دشمن از ضربه زدن به دین و انقلاب اسلامی ناکام مانده است، افزود: وحدت مردم در خلق حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن غبار یاس و ناامیدی را بر چهره کریه‌ای استکبار جهانی و هم پیمانانش نشانده است.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در یکسال گذشته، افزود: دشمن همواره در تلاش بوده تا انقلاب اسلامی را به چالش بکشد. در انتخابات ریاست جمهوری دشمن سعی کرد تا با التهاب آفرینی، برپایی آشوب و ناامن کردن فضای انتخابات مشارکت مردم را به زیر ۲۰ درصد برساند و یک دولت منفعل و ناکارآمد و کم تحرک و وابسته به غرب را بر سرکار بیاورد که با حضور مردم هوشیار و بصیر دشمن ناکام و سرافکنده ماند.

به راه انداختن جنگ مذهبی در افغانستان و کشاندن آن به خاک ایران، تامین دمکرات و کومله توسط رژیم غاصب صهیونیست‌ها و اصرار بر حملات پی در پی با مرزبانان نیروی زمینی سپاه، موضوع ارمنستان و آذربایجان که اختلاف قومیتی در بین ایران و آذربایجان را شعله ور کرده بود، حملات سایبری به تاسیسات و مراکز حساس ایران، تفرقه افکنی در بین فرق و مذاهب، حمایت همه جانبه از جریان‌های مزدور و ضد انقلاب، اینها بخشی از توطئه‌های دشمن در یک سال گذشته در قبال نظام اسلامی است که ما با حداکثر توان در موقعیت‌های حساس تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردیم.

وی گفت: دشمن برای محدود سازی نظام اسلامی و ناکارآمد نشان دادن انقلاب و حکومت دینی هر کاری را انجام می‌دهد چون می‌داند ایران اسلامی روز به روز در حال رشد و پیشرفت و توسعه است.

خطیب جمعه گراش، افزود: امروز جوانان ایران اسلامی علوم فنی مهندسی را با دانش بومی کشور در همین دانشگاه‌ها با یک روحیه جهادی و انقلابی به نقطه برتر رساندند و به واسطه همین دستان پرتوان به عنوان قدرت سرکوب کننده در جهان دشمن را در آسمان، دریا و زمین خار و ذلیل کرده و اجازه هیچ گونه تعرض به رژیم متخاصم استکباری را نخواهیم داد.

حجت السلام والمسلمین سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امروز بعد از ۴۳ سال پیروزی شکوهمند انقلاب، قدرت انقلاب اسلامی دشمن را در خانه زمین‌گیر و متوقف کرده است و به واسطه همین پیشرفت‌های دفاعی و علمی و حوزه‌های مختلف که با روحیه جهادی و انقلابی جوانان ما همراه است روز به روز آمریکا را ضعیف و پوزه‌ی دشمنان و همدستان استکبار جهانی را به خاک مالیده است.

خطیب نماز جمعه گراش بر تداوم شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: با توجه به سویه جدید کرونا به نام اُمیکرون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان ضروری است و مردم باید در این زمینه پیش قدم باشند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام ولادیت جواد الائمه (ع) ، یادآور شد: سیره زندگی امام جواد علیه السلام الگوی مناسبی برای مبارزه با استکبار جهانی است.

وی گفت: حضرت جواد الائمه (ع) در عمر کوتاه خود به بهترین شیوه ممکن پیشوایی امت جد خود را عهده دار بودند و در طول دوران حیات مبارک خود در زنده کردن و ترویج مکتب مقدس تشیع نقش ویژه و چشمگیری داشتند.

خطیب جمعه گراش با اشاره به در پیش بودن ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) به تبیین فضائل و عدالت ایشان پرداخت و افزود: اگر به دنبال اسوه‌ای کامل برای حرکت در مسیر خودسازی و خداشناسی هستیم سیره و منش و رفتار حضرت امیرالمؤمنین (ع) را باید الگوی خود قرار داده تا بتوانیم در دنیا و آخرت به سعادتمندی برسیم.

وی همچنین سالروز وفات عقیله بی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) در ۱۳ رجب تسلیت گفت.

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top