هفت‌برکه: تیم فوتبال نونهالان هلال احمر مقام قهرمانی مسابقات فوتبال یادواره دهه فجر را به خود اختصاص داد.

14001116 Nonahalan Helal Ahmar 1

به گزارش حسن جبرالدینی، روابط عمومی باشگاه هلال احمر، یک دوره مسابقات فوتبال یادواره دهه فجر به میزبانی مدرسه فوتبال ذوالفقار، باشگاه ستاره‌آبی و با همکاری هیات فوتبال شهرستان در زمین چمن مصنوعی پارک نارنج برگزار گردید. هفت تیم در دو گروه در این مسابقات به رقابت پرداختند: گروه الف متشکل از هلال احمر ب، ستاره آبی، خلیج فارس و استقلال؛ و گروه ب متشکل از اتحاد، ذوالفقار و هلال احمر الف.

پس از بازی‌های گروهی تیم‌های هلال احمر ب و خلیج فارس از گروه الف و تیم‌های اتحاد و ذوالفقار از گروه ب به دور بعد صعود کردند. در بازی‌های نیمه‌نهایی، تیم‌های هلال احمر ب مقابل ذوالفقار و خلیج فارس برابر اتحاد به پیروزی رسیدند تا برگزارکننده‌ی بازی فینال باشند.

بازی‌های پایانی در حضور خانواده‌های بازیکنان و جمعی از علاقه‌مندان برگزار گردید. ابتدا دو تیم اتحاد و ذوالفقار دیدار رده‌بندی را برگزار نمودند که دو تیم پس از رسیدن به تساوی ۵ بر ۵ در وقت قانونی، به نواختن پنالتی رسیدند؛ که در این میدان تیم ذوالفقار عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و عنوان سومی این مسابقات را از آنِ خود کرد.

پس از آن، دو تیم خلیج فارس و هلال احمر ب برای مشخص شدن تیم قهرمان به هم رقابت نمودند. قضاوت این دیدار بر عهده سعید انصاری و علی ساکنی بود و اکبرخیل‌تاش سرپرست این بازی بود. دو تیم در دور گروهی نیز به مصاف هم رفته بودند و در آن بازی، هلال احمر ۶ بر ۲ به برتری رسیده بود. عدنان راهپیما خیلی زود از روی پاس زیبای ارسلان فرجی گل اول هلال احمر را به ثمر رساند و در اواخر نیمه اول نیز ارسلان فرجی با یک حرکت انفرادی و زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رساند. با شروع نیمه دوم، ارسلان فرجی، محمد شهبازی و عرفان عاطفی گلزنان هلال احمر بودند تا تعداد گل‌های هلال احمر به ۵ برسد و در مقابل سه گل خلیج فارس، هلال احمر را به قهرمانی این دوره از مسابقات برساند.

تیم هلال احمر ب علاوه بر کسب مقام  قهرمانی، با ۴۲ گل زده عنوان بهترین خط حمله را نیز به دست آورد. ارسلان فرجی از هلال احمر ب با ۱۷ گل آقای گل این دوره شد و عدنان راهپیما از هلال احمر نیز با ۱۳ گل در مکان دوم و ایلیا شیری از اتحاد با ۷ گل در رده سوم گلزنان قرار گرفتند. هلال احمر الف نیز با ۵ گل خورده، عنوان بهترین خط دفاع را به دست آورد.

برای تیم فوتبال هلال احمر ب، محمد کامیاب، حسین سلطانی، ارسلان فرجی، عدنان راهپیما، عرفان رهروی، ایلیا قائدی، محمد شهبازی، امیرحسین محسنی، امیرمحمد محسنی، محمد غیبی، حسام سنمار، امیرعلی ارژنده، عرفان عاطفی، عرفان عظیمی، علی‌اصغر مهرابی، سجاد مظفرزادگان و ایلیا کارگر به میدان رفتند. عبدالرضا حسین‌پور، حسن جبرالدینی، حسین گنجی، میثم بزازی، حسین جعفری و محسن قاسمی کادر فنی این تیم بودند.

مقرر گردید که مراسم اهدای جام در آینده نزدیک برگزار گردد. تیم هلال احمر بعد از کسب مقام قهرمانی، به زیارت قبر شهید گمنام در دانشکده علوم پزشکی رفتند.

14001116 Nonahalan Helal Ahmar 22

 

نتایج مسابقات به این شرح است:

گروه A

هلال احمر ب ۶ – ۲ خلیج فارس

استقلال ۵  – ۳ ستاره آبی

هلال احمر ب ۱۷ – ۰ ستاره آبی

خلیج فارس ۴ – ۲ استقلال

هلال احمر ب ۸ – ۰ استقلال

خلیج فارس ۹ – ۲ ستاره آبی

 

گروه B

اتحاد ۳ – ۰ ذوالفقار

اتحاد ۱ – ۱ هلال احمر الف

هلال احمر الف ۳ – ۴ ذوالفقار

 

مرحله نیمه نهایی

هلال احمر ب ۶ – ۲ ذوالفقار

اتحاد ۱ – ۲ خلیج فارس

 

بازی رده بندی

اتحاد ۵ (پنالتی ۴) – ۵ (پنالتی ۵) ذوالفقار

 

بازی فینال

هلال احمر ب ۵ – ۳ خلیج فارس