بستن

اولین حضور نونهالان هلال‌احمر در لیگ فوتبال استان

هفت‌برکه: پس از سه تیم فوتبال بزرگسالان، جوانان و نوجوانان هلال‌احمر، نونهالان هلال‌احمر نیز از امسال در مسابقات استانی حضور دارند. 

حسین گنجی سرمربی تیم نونهالان هلال احمر گراش روز جمعه دوم تیرماه ۱۴۰۲‌ گفت: قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک نونهالان استان فارس با شرکت ۱۹ تیم از سراسر استان برگزار شد. در این مرحله از مسابقات تیم فوتبال نونهالان هلال احمر در گروه یک با تیم های برکه خنج، جنوب خنج، نفت اوز و امید جویم همگروه است.

سرمربی نونهالان هلال احمر گفت: مسابقات قهرمانی نونهالان استان در چهار گروه شامل سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی به صورت متمرکز برای هر گروه برگزار خواهد شد که مکان برگزاری آن برای گروه هلال احمر گراش شهرستان خنج مشخص شده است و سه گروه دیگر به میزبانی نوآباد ممسنی، نوید آدینه جهرم و کیان برق آباده برگزار خواهد شد.

گنجی با بیان اینکه تیم نونهالان هلال احمر گراش آمادگی لازم را برای حضور قدرتمند در این مسابقات را دارد، اضافه کرد: تیم نونهالان هلال احمر گراش برای نخستین بار به عنوان تنها نماینده شهرستان در این دوره از مسابقات حضور دارد که در صورت صعود مجوز شرکت در لیگ برتر نونهالان استان را کسب خواهد کرد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۹ تیم شامل هلال احمر گراش، شهید چمران لارستان، نفت اوز، برکه خنج، امید جویم، کیان برق آباده، کیان پرشین مرودشت، گلستان فاروق مرودشت، ملوان شیراز، ستاره سازان جهرم، نوید آدینه جهرم، کیان مهر مرودشت، پگاه پریسا شیراز، فرهنگیان شاهد شیراز، آریانا ممسنی، ستارگان جوان رستم، شاهین نوین کوهچنار، امید کوهچنار و ستارگان نور آباد ممسنی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

حسین گنجی با بیان اینکه این دوره از مسابقات از تاریخ چهارم تیرماه به مدت پنج روز زیر نظر هیات فوتبال استان فارس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که به صورت مجتمعی برگزار خواهد شد دو تیم به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان هلال احمر گراش در مسابقات لیگ دسته یک استان فارس اضافه کرد: یکی از برنامه‌های امسال تیم فوتبال نونهالان هلال احمر گراش، به‌کارگیری بازیکنان و نیروهای بومی در تیم بوده است.

وی با تقدیر از مساعدت مدیر عامل و ریاست جمعیت هلال احمر استان و شهرستان، مدیر عامل باشگاه هلال احمر، ریاست هیات فوتبال گراش خاطر نشان ساخت: در فصل جاری موسسه فوتبال هلال احمر گراش در چهار رده نونهالان در لیگ دسته یک استان فارس، نوجوانان در لیگ برتر استان فارس، جوانان هلال احمر در لیگ برتر کشور و تیم بزرگسالان در لیگ برتر استان فارس به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top