بستن

برگزیدگان مسابقه گویندگی «مالک اشتر زمان» معرفی شدند

هفت‌برکه: دومین مسابقه گویندگی مالک اشتر زمان با اعلام شش برنده به کار خود پایان داد.

به گزارش هفت‌برکه، دومین مسابقه گویندگی و تولیدات رادیویی گراش با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه شهرستان‌های فارس در سه بخش گویندگی، نمایش رادیویی و تیزر برگزار شد.

۱۷ اثر برای دبیرخانه این مسابقه ارسال شده بود که در پایان با داوری بین آثار ۶ برگزیده جوایز خود را ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ در ناحیه سپاه گراش دریافت کردند. در مراسم اهدای جوایز برگزیدگان سرهنگ ستاری فرمانده ناحیه سپاه گراش، مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا دانشور رییس و ناصر دلخوش عضو شورای اسلامی شهر گراش و محمدعلی شامحمدی مدیرعامل موسسه هفت‌برکه گراش حضور داشتند. 

زهرا محسنی ۱۶ ساله از گراش مقام اول، فرزانه صفرپور ۲۱ ساله از گراش مقام دوم و انسیه محمدیان ۳۱ ساله از شیراز مقام سوم این مسابقه را در رده سنی بزرگسالان به دست آورد.

زهرا ستاری ۹ ساله از فسا مقام اول، ثنا جابر فدایی ۱۰ ساله از گراش مقام دوم و دل‌نیا خادمی ۸ ساله از داراب مقام سوم را در رده سنی نوجوانان به دست آوردند.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، انجمن دوبله و صدای ماندگار، پایگاه مقاومت سیدالشهدا گراش، انجمن نمایش و موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه از برگزار کنندگان دومین مسابقه گویندگی و تولیدات رادیویی گراش بودند.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top