بستن

فراخوان پنجمین جشنواره گریش‌بانگ منتشر شد

هفت‌برکه: پنجمین جشنواره دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در گراش برگزار می‌شود. این دوره از جشنواره نیز دو بخش اصلی کشوری و استانی دارد: در بخش ملی رضوی با موضوع امام رضا(ع)، علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های متن ادبی رضوی، نمایش رادیویی رضوی، و شعر، دکلمه و دلنوشته رضوی شرکت کنند. بخش استانی (ویژه‌ی شرکت‌کنندگان استان فارس) نیز سه رشته دارد: تولید بخشی از یک پادکست، گویندگی و دوبله فیلم یا انیمیشن.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره، ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ است. طبق زمان‌بندی اعلام‌شده از دبیرخانه‌ی پنجمین جشنواره گریش‌بانگ، روز ۲۳ بهمن‌ماه آثار راه‌یافته به جشنواره از سوی هیات گزینش جشنواره معرفی خواهد شد. زمان برگزاری جشنواره نیز ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری در سینما فرهنگ گراش خواهد بود.

لینک ثبت‌نام آنلاین و ارسال آثار در گوگل فرم

محمدعلی شامحمدی، مدیرعامل انجمن گویندگی صدای ماندگار گراش و تهیه‌کننده جشنواره گریش‌بانگ، در مورد پنجمین دوره گفت: «شرایط عمومی کشور باعث شد که مجوز برگزاری پنجمین جشنواره گریش‌بانگ خیلی دیر صادر شود و حتی جشنواره تا آستانه‌ی تعطیلی هم برود. اما برای احترام به علاقه‌مندان به هنرهای صدا، تصمیم گرفتیم جشنواره را با تغییراتی برگزار کنیم.» او در مورد فشردگی زمان‌بندی جشنواره نیز گفت: «هرچند می‌دانیم که به خاطر پیچیدگی شرایط اخذ مجوز، بر خلاف سال‌های گذشته، فرصت چندانی برای علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره وجود ندارد. اما از تمام کسانی که در هر کدام از رشته‌های مختلف جشنواره اثر دارند دعوت می‌کنیم ما را در برگزاری این دوره نیز همراهی کنند.»

برای اطلاع از نحوه‌ی ثبت نام و ارسال آثار، فراخوان و آیین‌نامه‌ی جشنواره را در صفحه ویژه‌ی جشنواره بخوانید. شماره تماس ۰۹۳۹۸۰۳۵۴۴۳ در شبکه‌های واتساپ، تلگرام، سروش و ایتا پاسخگوی سوالات شرکت‌کنندگان است. دبیرخانه جشنواره نیز در موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش به آدرس استان فارس، گراش، خیابان امام، ساختمان جابری دایر است.

انجمن دوبله و گویندگی صدای ماندگار، وابسته به موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، پنجمین دوره از جشنواره دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ را برگزار می‌کند.

صفحه‌ی گریش‌بانگ در سایت هفت‌برکه۷Berkeh.ir/GerishBang

صفحه‌ی هفت‌برکه در سایت آپاراتhttps://www.aparat.com/gerishna

صفحه‌ی گریش‌بانگ در اینستاگرامhttps://www.instagram.com/gerish.bang/

دریافت فراخوان و آیین‌نامه‌ی جشنواره به فرم پی‌دی‌اف

دریافت متن‌های بخش دوبله به فرم پی‌دی‌اف

📎 لینک ثبت‌نام آنلاین و ارسال آثار در گوگل فرم

خبرهای دوره‌های گذشته‌ی جشنواره‌ی گریش‌بانگ را در این صفحه بخوانید.

 

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top