بستن

«دانشور» هفتمین سوارکار برتر کشور

هفت‌برکه: با انتشار رنکینگ جدید سوارکاران استفامت کشور، جعفر دانشور سوارکار با سابقه گراشی با ۱۴۲ امتیاز در رده هفتم کشور قرار دارد. 

به گزارش هفت‌برکه کمیته استقامت فدارسیون سوارکاری کشور امروز ۲۰ دی‌ماه رنکینگ سوارکاران استقامت را منتشر کرد. بین ۳۰۹ سوارکار کشور نام چند سوارکار گراشی نیز دیده می‌شود. در رتبه 

جعفر دانشور با ۴۴ سال سن حدود ۲۵ سال در رشته‌های مختلف کورس، پرش و استقامت در سوارکاری سابقه دارد. او از ۱۵ سال پیش به صورت حرفه‌ای به عنوان مربی تجربی و سوارکار روی رشته استقامت تمرکز کرده است و در حال حاضر مسئولیت کمیته گردشگری سوارکاری را برعهده دارد. 

مهمترین مقام دانشور در مسابقات امسال مقام ششم در مسابقات کشوری ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰ در سیرجان کرمان است. دانشور امسال در مسابقات ۸۰ و ۴۰ کیلومتر استانی نیز موفق به کسب امتیاز شده است. جعفر دانشور سال ۱۳۹۸ در مسابقات استانی در گراش توانسته بود مقام اول مسافت ۸۰ کیلومتر را به دست بیاورد. 

مسابقات سوارکاری استقامت در مسیرهای ۶۰، ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰ و ۱۶۰ کیلومتر برگزار می‌شود. در رنگینگ کمیته استقامت امتیازات مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی با ضرایب خاص در نظر گرفته شده است.

در این رده بندی ۳۰۹ سوارکار قرار دارند که به جز جعفر دانشور نام معصومه پورشمسی با ۵۳.۶ در رده ۲۲ و احمدرضا امانتی با ۳۰ امتیاز در رده ۴۴ دو سوارکار دیگر گراشی نیز دیده می‌شود. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top