بستن

دکتر نوروزی معاون دانشگاه دولتی لارستان شد

هفت‌برکه: دکتر مهدی نوروزی، معاون آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه دولتی لارستان شد.

به گزارش هفت‌برکه دکتر مهدی نوروزی متولد ۱۳۶۱ به عنوان معاون آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی مجتمع آموزش عالی لارستان منصوب شد. دکتر نوروزی فرزند احمد نوروزی و زهرا خواجه‌زاده دو تن از فرهنگیان بازنشسته گراش است. 

مهدی نوروزی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش جامدات، کارشناسی ارشد ‌مهندسی هوافضا آیرودینامیک و دکترای مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات است. او پس از پایان دوره دکترا، عضو هیات علمی دانشگاه لارستان شد و پیش از این به مدت سه سال مدیر دانشجویی و فرهنگی مجتمع آموزش عالی لار بوده است.

مجتمع آموزش عالی لارستان (دانشگاه دولتی لار) از جمله دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و از سال ۹۲ شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر در رشته‌های مهندسی برق، مکانیک، شهرسازی، صنایع، شیمی، کامپیوتر و روانشناسی پذیریش دانشجو دارد.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

4 نظر

  1. ایشان درکنار دانش کافی از تعهد والایی برخوددار هستند و تبریک می گویم به خودشان و خانواده فرهنگی و فرهیخته شان / یقین دارم در پست جدید منشا خدمات زیادی برای دانشجویان می شوند توفیق شان خواستارم از درگاه پرمهر خدای مهربان

  2. تبریک به دکتر نوروزی عزیز که مایه افتخار خانواده و شهرمان هستند
    از پدری همانند استاد نوروزی و مادری همانند خانم خواجه ،چنین فرزندی دور از ذهن نیست .
    شهر به چنین فرهنگیان خوب و با وقار و بااصالتی می نازد.

  3. جناب دکتر مهدی نوروزی عزیز انتصاب جنابعالی را در این سمت تبریک می گویم و باعث افتخار ماست که جوانی فرهیخته و لایق هستید از خدای بزرگ موفقیت و شادکامی و سلامتی شما را ارزومندم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top