بستن

نماینده: توسعه مرغ ققنوس اوز، هر چه سریع‌تر

هفت‌برکه: نماینده مردم جنوب فارس در مجلس در بازدید از مجتمع ققنوس اوز در سال رفع موانع تولید بر توسعه این مجتمع تاکید کرد.

مجتمع صنایع تبدیلی طیور ققنوس نصر اوز اصلی‌ترین تولیدکننده مرغ گرم و منجمد، مرغ سبز و پودر گوشت در جنوب استان فارس است. این مجتمع در سال ۸۶ به بهره‌برداری رسید و در سال ۹۳ توانست بیش از ۶ هزار تُن محصول تولیدی خود را به کشورهای حوزه خلیج‌فارس و عراق صادر کند.

در حال حاضر کشتارگاه مرغ ققنوس اوز تامین‌کننده اصلی مرغ در شهرستان‌های اوز، گراش، لارستان، خنج و قیر است. 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ از مجتمع صنایع تبدیلی طیور (کشتارگاه) ققنوس نصر اوز بازدید کرد و با مدیران و کارگران این مجتمع گفتگو کرد. 

وی در این بازدید بیان داشت: خوشبختانه با تلاش‌های دولت سیزدهم واکسیناسیون عمومی در حال انجام است و اکنون اولویت اصلی کشور رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور است. برای تحقق این امر تولید داخلی باید رونق یابد و طبق شعار سال موانع تولید رفع و از تولیدکنندگان پشتیبانی و حمایت شود.

حسین‌زاده با اشاره به کمبود مرغ در بازار طی ماه‌های گذشته خاطرنشان کرد: متاسفانه در اواخر دولت قبل شاهد آشفتگی‌هایی در بازار بودیم که یکی از آن‌ها کمبود عرضه مرغ بود. مسئولان دولتی باید تدابیر جدی بیاندیشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در بازار نباشیم.

پس از این بازدید و به منظور رفع مشکلات مجتمع صنایع تبدیلی طیور ققنوس نصر اوز جلسه‌ای با حضور نماینده مردم جنوب فارس در مجلس، فرماندار شهرستان اوز، اعضای شورای شهر و مدیران این شهرستان برگزار شد که حسین‌زاده در آن جلسه عنوان کرد: علاوه بر اینکه مشکلات مجتمع باید با همراهی مسئولان شهرستان اوز پیگیری شود تا نیازهای مردم اوز و منطقه در بخش طیور تامین گردد، طرح توسعه‌ای این مجتمع نیز باید پیگیری و در آینده نزدیک آغاز شود. بنده تمام تلاشم را برای توسعه این مجتمع انجام خواهم داد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. باید توسعه یابد!
    کلید بخورد!
    انجام بشود!
    انجام دهند!
    حمایت بشود!
    تا زمانی که ادبیات متولان و مسوولین این باشد، خیالتان راخت هیچ چیز بهبود نخواهد یافت.
    اینها شعاره و فقط برا عکس و نمایش و گزارش خبری خوبه.
    هر گاه گفتن تا فلان تاریخ انجام میدیم
    این ۱۲۳۴…حمایتها را خواهیم داشت و… تازه اول حرف درست شروع شده بعد نوبت عمله، مسوولین تو حرفش هم موندن امثال اقای حسین زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top