با پایان مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های مرحله نیم‌نهایی فوتسال ویژه هفته وحدت در اوز مشخص شد.

در بازی اول نیمه‌نهایی شهدای گراش الف ذر برابر یاران ملاحت قرار می‌گیرد. دو تیم شهدا در مرحله یک چهارم در یک گروه قرار داشتند. شهدای الف با برتری ۵-۴ برابر تیم شهدای ب و بعد شکست ۱۰بر دو تیم جلال قلات به عنوان تیم اول به نیمه نهایی آمد. شهدای الف در مرحله مقدماتی و در بازی افتتاحیه یاران ملاحت را ۷ بر ۲ شکست داده است. بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی ۱۱ بهمن برگزار می‌شود.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی گراش جوان و شهدای گراش ب  برابر هم قرار می‌گیرند. گراش جوان که مرحله مقدماتی را بدون شکست پشت سر گذاشته بود در مرحله یک چهارم در برابر یاران ملاحت یک شکست غیر منتظره داشت. ولی با باخت یاران ملاحت از تیم کهنه گراش‌جوان در مرحله یک چهارم صدرنشین شد. گراش جوان در آخرین بازی مرحله مقدماتی ۳-۲ شهدای ب را شکست داده است. دو تیم ۱۲ بهمن به مصاف هم می‌روند.

شهدای الف تا اینجای کار موفق‌تر نشان داده و بدون شکست به مرحله نیمه‌نهایی رسیده است. نادر بختیار گلر این تیم با ۶ گل خورده تاکنون عنوان بهترین دروازه‌بان را در اختیار دارد و سید مصطفی موسوی نیز با ده گل امیدوار است عنوان بهترین گل زن بازی‌ها را به دست بیاورد. با این وجود سه تیم گراشی رقابت تنگاتنگی برای بالابردن جام قهرمانی فوتسال اوز خواهند داشت. جمعه ۱۳ بهمن نتیجه این رفابت‌ها مشخص خواهد شد.

Shohada