بستن

سهمیه نفت پاییز رسید

هفت برکه: سهمیه ۲۲۰ لیتر نفت سفید به گراش رسیده است اما توزیع آن در انتظار تعیین نرخ حمل و نقل از طرف بخشداری است.

به گزارش هفت‌برکه، با حذف کوپن و دریافت نفت سفید به صورت اینترنتی اگر سال گذشته در پست بانک محسنی ثبت‌نام کرده‌اید برای اولین نوبت امسال ۲۲۰ لیتر سهمیه نفت سفید در کارت بانکی شما قرار داد که تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ فرصت دارید دریافت کنید.

سال قبل با آغاز فصل سرما و حذف کوپن دریافت نفت سفید برای همشهریان در گراش تنها با ثبت‌نام در پست‌بانک محسنی و دریافت حواله امکان‌پذیر شد(خبر در هفت‌برکه)

حامد حسن‌زاده، مدیر داخلی پست بانک محسنی در خصوص نحوه توزیع نفت گفت: «افرادی که سال گذشته ثبت‌نام کرده‌اند کارت بانکی سرپرست خانوار ۲۲۰ لیتر شارژ شده است و می‌توانند برای دریافت حواله به پست‌ بانک مراجعه کنند و بعد با ارائه حواله به جایگاه، نفت سفید را دریافت کنند. این سهمیه و حواله تا پایان آذرماه اعتبار دارد و مردم فرصت دارند برای دریافت اقدام کنند تا سهمیه ماه‌های بعد اعلام می‌شود.»

حسن‌زاده با اشاره به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام متقاضیان جدید برای نفت سفید افزود: «اگر افرادی هنوز هستند که نیازمند نفت سفید هستند ولی ثبت‌نام را انجام نداده‌اند می‌توانند به پست بانک محسنی مراجعه کنند تا ثبت‌نام انجام و کارتشان شارژ شود. کارت ملی، شناسنامه، کارت بانکی و شماره تماس که هر چهار مورد باید متعلق به سرپرست خانوار باشد و کدپستی محل سکونت که گازکشی در آن انجام نشده است برای ثبت‌نام لازم است. برای دریافت نفت از جایگاه هم اگر وسیله در اختیار ندارند می‌توانند با آقای پورشسمی و شیروان که نفت‌بر هستند تماس بگیرند.»

مرتضی محسنی، مسئول جایگاه توزیع نفت و مسئول دفتر پست بانک محسنی گفت: «نفت در جایگاه موجود است و  تمامی زیر ساخت‌های لازم برای توزیع آماده است، با توجه به اینکه هنوز هوا گرم است و سال قبل هم به خوبی توانستیم نفت مورد نیاز مردم را تامین کنیم فعلا مراجعه کننده‌ای نداریم. قیمت نفت سفید و هزینه ماشین‌های نفت‌بری از جایگاه تا درب منزل برای زمستان ۱۴۰۰ با تشکیل در بخشداری مشخص می‌شود و که این جلسه هنوز تشکیل نشده است.»

محسنی در پایان افزود: «در حال حاضر کارت بانکی افرادی که سال قبل ثبت‌نام کرده‌اند ۲۲۰ لیتر شارژ شده است، برای متقاضیان جدید بعد از ثبت کارتشان شارژ می‌شود و جای نگرانی از بابت کمبود نفت یا سوخت سهمیه‌ وجود ندارد.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top