بستن

توزیع نفت سفید در گراش آغاز شد

هفت‌برکه: صدور حواله ۲۲۰ لیتری نفت سفید از طریق پست بانک محسنی آغاز شد.

به گزارش هفت‌برکه با گذشت ۶۸ روز از آغاز پاییز، توزیع نفت سفید از ۸ آذرماه ۹۹ آغاز شده است. متقاضیانی که پیشتر در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند برای درخواست نفت به شعبه موقت پست‌بانک محسنی در خیابان بازار مراجعه کنند.

ممنوعیت توزیع نفت در جایگاه‌های بنزین و همچنین حدف کوپن‌های نفت، امسال توزیع نفت در گراش را با تاخیر روبه‌رو کرد. در نهایت تصمیم شرکت پخش فرآورده‌های نفت لارستان این بود که تا زمان آماده شدن جایگاه محسنی، توزیع نفت با کمک جایگاه کوهگرد (آگین سابق) انجام شود.

مرتضی محسنی در مورد روش درخواست نفت توسط همشهریان گفت: «برای جلوگیری از شلوغی پست بانک در شرایط حساس شروع کرونا، درخواست‌های نفت سفید در شعبه موقت پست بانک محسنی واقع در انتهای خیابان بازار، روبه‌روی مدرسه اسعدی ثبت می‌شود. حواله صادر شده و روز بعد نفت سفید در منزل همشهریان تحویل می‌شود.»

محسنی در مورد هزینه پرداختی گفت: «هزینه ۲۲۰ لیتر نفت سفید ۳۳ هزار تومان است که حتما باید از کارت بانکی ثبت شده در سامانه پرداخت شود. طبق اعلام فرمانداری برای هزینه حمل تا منزل متقاضیان نیز ۶۷ هزار تومان کرایه برای وانت‌بارهای حمل سوخت در نظر گرفته شده است.»

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top