بستن

چارچار، مسابقه‌ی معلومات عمومی گراشی

هفت‌برکه: مسابقه اطلاعات عمومی «چارچار» جای خوبی برای محک زدن اطلاعاتتان درباره گراش است. این مسابقه قرار است به صورت گروهی، به زبان گراشی و با سوالاتی عمدتا درباره گراش در مهر و بهمن ۱۴۰۰ ضبط و از طریق شبکه‌های مجازی پخش شود. برای ثبت نام در این مسابقه و محک زدم شانستان برای دریافت بخشی از ۲۴ میلیون تومان جایزه‌ی این مسابقه، تا دهم مهرماه فرصت دارید.

گروه برگزارکننده این مسابقه، دو هدف اصلی برای این مسابقه در نظر دارند: ایجاد سرگرمی و نشاط در جامعه؛ و اشاعه‌ی زبان و فرهنگ و معلومات عمومی در مورد گراش. اولین دوره‌ی مسابقه چارچار قرار است در اقامتگاه بومگردی چل‌پسین برگزار شود. برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر است، و فیلم مسابقه با در شبکه‌های مجازی منتشر خواهد شد.

مسابقه شامل سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی است. در مرحله مقدماتی، هر دوره‌ی مسابقه بین چهار تیم سه‌نفره برگزار می‌شود؛ و از هر دوره، یک تیم به مرحله‌ی نیمه‌نهایی صعود می‌کند. برندگان مرحله‌ی نیمه‌نهایی نیز به مسابقه‌ی نهایی برای تعیین تیم برنده مسابقه صعود می‌کنند. چهار مسابقه‌ی مرحله مقدماتی در تاریخ‌های ۳۰ مهر، ۱۴ آبان، ۲۸ آبان و ۱۲ آذرماه برگزار خواهد شد. مرحله نیمه‌نهایی در تاریخ‌های ۱۰ و ۲۴ دی‌ماه، و مرحله نهایی در ۸ بهمن اجرا خواهد شد.

به گفته‌ی مهدی عالمی، یکی از اعضای گروه برگزاری این مسابقه، درصد بالایی از سوالات به اطلاعات عمومی مربوط به گراش اختصاص خواهد داشت. این سوالات تنها به صورت متنی نخواهد بود، بلکه از امکانات دیگری مثل پخش صوت و فیلم هم استفاده خواهد شد تا در عین تنوع‌بخشی به سوالات، از یک‌نواختی مسابقه نیز جلوگیری شود.

به همین دلیل است که برگزارکنندگان به سرگروه‌ها پیشنهاد می‌دهند که از اعضای گروه خود را از طیف‌های مختلف سنی انتخاب کنند تا شانس بیشتری برای جواب دادن به سوالات متنوع داشته باشند. در صفحه اینستاگرام این مسابقه، می‌توانید نمونه‌ سوالات مسابقه را هم مشاهده کنید: instagram.com/4_4_gerash/

 

فراخوان شرکت در مسابقه اطلاعات عمومی چارچار

مسابقه‌ی اطلاعات عمومی «چارچار» با رویکرد پرسش درباره گراش و به زبان گراشی از ۳۰ مهر تا نیمه بهمن برگزار خواهد شد.

این مسابقه به صورت حضوری و بدون حضور تماشاگر ضبط و در فضای مجازی پخش خواهد شد.

سوالات به صورت‌های مختلف شامل متنی، صوتی و تصویری خواهد بود که جزییات، نحوه اجرا و امتیازبندی در مسابقه به اطلاع خواهد رسید.

هر گروه شامل یک نفر سرگروه و دو عضو خواهد بود. سرگروه می‌تواند به انتخاب خود دو نفر را معرفی کند. با توجه به تنوع سوالات، پیشنهاد می‌شود اعضای گروه از طیف‌های مختلف سنی انتخاب شوند تا بتوانند به سوالات بیشتری پاسخ دهند. همچنین امکان حضور به صورت خانوادگی وجود دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت، حداکثر تا دهم مهرماه، نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس خود را به شماره‌های واتساپ زیر ارسال کنند.

Wa.me/989927266025

اسماعیل بلبلی

Wa.me/989171821407

مهدی عالمی

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top