بستن

بزرگداشت دفاع مقدس در گراش با برگزاری ۲۰۰ برنامه

هفت‌برکه: ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش ۲۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مناسب هفته دفاع مقدس در شهرستان گراش برگزار می‌کند.

به گزارش هفت‌برکه چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ در آستانه هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس نشست خبری سرهنگ وحید ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش با حضور اصحاب رسانه ساعت ۹ صبح در محل ناحیه مقاومت برگزار شد. در این نشست خبری قاسم ایزدیان، مدیر رسانه ناب‌نیوز و خبرنگاران هفت‌برکه حضور داشتند.

سرهنگ وحید ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس گفت: «امسال هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه خواهد بود، «ما مقتدریم» شعار هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ است. نگاه و نیت همه ما این است که بتوانیم با نگاهی به دستاوردهای بی بدیل هشت سال دفاع مقدس روش و منش رزمندگان ایران اسلامی را امروز هم در راه و سبک زندگی خودمان یادآور شویم و پیاده کنیم.»

ستاری با بیان اینکه امسال ۲۰۰ برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود افزود: «امسال قریب به ۲۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شهرستان گراش برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آن‌ها برگزاری ۱۲ یادواره شهدای محله به عنوان آبروی محله در نقاط مختلف شهرستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هر محله، تجلیل از سربازان دفاع دیروز و سربازان دفاع امروز که در خدمت تنی چند از سربازانی که در عرصه دفاع مقدس حضور داشتند و سربازان فعلی که نهادهایی مثل سپاه و نیروی انتظامی خدمت می‌کنند خواهیم بود، هدف از این کار ایجاد رفاقت بین این دو نسل است.»

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در ادامه اظهار داشت: «برنامه ساجدان عشق روایت‌گری دفاع مقدس است، و امسال هم هفته دفاع مقدس همزمان شده است با ایام اربعین که در یک فضای باز هر دو برنامه اجرا خواهد شد. برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس به مدت هفت شب همراه با خاطره‌گویی در میدان شهید برزگران، همایش لشکر فرشتگان زمینی که یکی از برنامه‌های شاخص و فاخر است که به نقش زنان در جامعه می‌پردازد و همچنین رزمایش حماسه قهرمان که با همکاری و حضور ادارات شهرستان برگزار خواهد شد. در هفته دفاع مقدس به همراه بسیجیان به دیدار خانواده‌های شهدای عزیز شهرستان خواهیم رفت.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. ۲۰۰برنامه شامل برگزاری حلقه های صالحین، دیدارخانواده شهدا و… هس.کاری که نفع برا مردم باشه چی داری ستاری؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top