بستن

توزیع سیمان ۳۸ هزار تومانی در گراش

هفت‌برکه: سیمان با قیمت دولتی توسط ۱۰ عامل فروش در گراش توزیع می‌شود.

به گزارش حجت عابدی، دوشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰، برای تعادل قیمت بازار و تامین نیاز شهرستان، بیش از ۴۰۰ تن سیمان به ارزش ۳ میلیارد تومان وارد گراش شد.

اسماعیل بلبلی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گراش با اشاره به اینکه توزیع سیمان در شهرستان ساماندهی شده است گفت: «۱۰ عامل معتمد در گراش کار توزیع و عرضه سیمان را با قیمت مصوب ۳۸ هزار تومان زیر نظر اتحادیه مصالح ساختمانی انجام می‌دهند، از ابتدای سال جاری بالغ بر ۲۵۰۰ تن سیمان فله‌ای و پاکتی در شهرستان توزیع شده است، اتحادیه مصالح ساختمانی با همکاری شرکت‌های تولیدی سیمان داراب و لامرد، از ابتدای سال جاری بالغ بر ۲۵۰۰ تن سیمان را وارد شهرستان و بین کسانی که پروانه ساختمانی داشتند با نرخ ۳۵ هزار تومان توزیع شد.»

بلبلی با تاکید بر اینکه با متخلفان افزایش قیمت سیمان برخورد جدی می‌شود، اضافه کرد: «از این پس در طول هفته سیمان با نرخ دولتی توسط اتحادیه خریداری و از طریق عاملین در شهرستان توزیع خواهد شد و هدف از این طرح، توزیع عادلانه و کوتاه کردن دست دلالان است. نظارت بر عملکرد عاملان توزیع کننده سیمان بطور جدی دنبال می‌شود و آنها مکلف هستند سیمانی که از کارخانه دریافت می‌کنند را با رعایت نرخ مصوب و هزینه‌های حمل به دست مصرف‌کننده برسانند.

دبیر ستاد تنظیم بازار گراش، اضافه کرد: «صدور حواله سیمان از امروز شروع و روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه در سطح شهرستان توزیع خواهد شد، متقاضیان اعم از مالکان شخصی و پیمانکاران می‌توانند برای دریافت سیمان دولتی به اتحادیه مصالح ساختمانی شهرستان مراجعه کنند. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و افزایش قدرت انتشار و سرایت آن، از شهروندان و متقاضیان مصالح ساختمانی خواهشمندیم هنگام مراجعه برای خرید و دریافت کالای مورد نیاز خود شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.»

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گراش افزود: «از اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی به ویژه آقای خلیل عظیمی رئیس اتحادیه به جهت پیگیری و توزیع سیمان در سطح شهرستان و جلوگیری از هرگونه مشکلات در این خصوص تقدیر کرد.»

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

  1. تشکروقدردانی دارم ازجناب مهندس بلبلی ریاست محترم اداره صمت که در این مدت ریاستشون واقعا تمام تلاششونو درجهت رفع مشکلات وکمبودهای شهرستان انجام میدن .خداخیرش بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top