بستن

پژو ۲۰۷ در بامداد به آتش کشیده شد

هفت‌برکه: بامداد امروز یک پژو ۲۰۷ در جلوی حسینیه اعظم به آتش کشیده شد. این سومین آتش‌سوزی خودرو در یک ماه اخیر در گراش است.

به گزارش هفت‌برکه، آتش‌سوزی خودرو پژو ۲۰۷ صبح امروز پنجم شهریور ۱۴۰۰ اتفاق افتاده است. به گفته‌ی شاهدان عینی، یک موتورسوار که صورتش را پوشانده بوده، بعد از شکستن شیشه‌ی اتوموبیل، مواد آتش‌زا را به درون اتوموبیل پرتاب کرده و از صحنه گریخته است. با توجه به وجود دوربین امنیتی روبه‌روی محل حادثه، باید دید آیا شناسایی این موتورسیکلت امکان‌پذیر می‌شود یا نه.

تکمیل خبر: پیگیری‌ هفت‌برکه نشان می‌دهد این خودرو متعلق به سعید رجایی است. رجایی با تایید این خبر می‌گوید: «من خانه بودم، و ظاهرا چیزی را به داخل ماشین انداخته‌اند تا آتش بگیرد.» او در مورد دلیل این اقدام نیز می‌گوید: «من شش ماه است که به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی درگیر دادگاه هستم. از زمان شروع این مشکلات، چند بار برای ماشینم خرابکاری‌هایی اتفاق افتاده است، از جمله این که رویش خط می‌کشیدند و … به همین خاطر من ماشین را شب‌ها در خیابان در آن نقطه پارک می‌کنم؛ چون آنجا ۱۰-۱۲ دوربین وجود دارد.» رجایی می‌گوید شکایت کرده است و دنبال روشن شدن موضوع خواهد بود.

روابط عمومی آتشنشانی گراش گزارش داده است: «طی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی خودرو سواری پژو ۲۰۷ روبه‌روی حسینیه اعظم، بلافاصله تیم اطفاء حریق با ۲ دستگاه خودرو از ایستگاه یک و ایستگاه دو به محل اعزام شدند. تیم آتش‌نشانی حریق را کامل خاموش و پس از ایمن‌سازی خودرو و محل، به عملیات پایان دادند.» دهرامی، روابط عمومی آتشنشانی به هفت‌برکه می‌گوید: «ساعت ۵ و ۴۸ دقیقه بامداد خبر آتشسوزی به ایستگاه شماره یک اعلام شد و بلافاصله ماموران با یک دستگاه خودرو به محل اعزام شدند. یک موتورسوار که از محل عبور می‌کرده نیز به ایستگاه شماره دو خبر داده بود، و از آن ایستگاه نیز یک دستگاه خودرو به محل آمده بود.»

این سومین آتش‌سوزی خودرو در یک ماه اخیر در گراش است. ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰، آتش‌سوزی خودرو سواری پژو پارس در خیابان درمانگاه با حضور آتش‌نشانی خاموش شد (+). ۲۴ مردادماه، ساعت ۴ بامداد نیز یک خودرو در خیابان تمیز دچار آتشسوزی شده بود و ماموران آتش‌نشانی برای اطفاء حریق اعزام شده بودند (+).

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top