بستن

فوتسال گراش در اوز یکه تازی می‌کند

هر سه تیم گراشی حاضر در مسابقات فوتسال دهه فجر اوز به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مربوطی مسابقات دهه فجر اوز با حضور ده تیم برگزار می‌شود. سه تیم از گراش، دو تیم از شهر اوز و پنج تیم از روستاهای اوز در این مسابقات حضور دارند تا روز پنجشنبه سه دور از بازی‌ها برگزار شده و تیم‌های گراشی بدون شکست صدرنشین گروه‌های خود هستند و به مرحله بعد راه یافته‌اند.

گروه اول

در گروه اول شهدای گراش الف با برد هفت بر دو برابر یاران ملاحت کار خود را آغاز کرد. سپس شهدای اوز را سه بر یک و بعد تیم جلال قلات را چهار بر یک شکست داد. در آخرین بازی شهدای الف که صدرنشینی خود را تقریبا قطعی کرده است به دیدار خاتم‌الانبیای کهنه جوان‌ترین تیم این دوره می‌رود.

گروه دوم

در گروه دوم دو تیم گراشی حضور دارند که هر دو سه بازی خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند. اما شهدای ب با تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد آخرین بازی گروه بین دو تیم گراش جوان و شهدای ب صدرنشین گروه را مشخص می‌کند.

گراش جوان در دور اول شهید جعفریان کهنه را ۵ بر ۳ برد. بغلان جوان در دور دوم ۴ بر یک به گراش جوان باخت و در دور سوم یاران فرشید کوره ۳ بر صفر به گراش جوان باخت. دیگر تیم گراشی این گروه یعنی شهدای گراش ب ابتدا شهید جعفرفیان ۳ بر صفر شکست داد. بعد نویت بغلان جوان بود که چهار بر یک مغلوب شهدای ب شود. در سوم بازی شهدای ب تیم یاران فرشید کهنه را ۶ بر یک شکست داد تا با تفاضل گل بهتر در بازی آخر تنها به یک تساوی نیاز داشته باشد.

دور پایانی مرحله مقدماتی روز جمعه شش بهمن برگزار می‌شود.

نتایج کامل و جدول بازی‌ها را می‌توانید از وبلاگ مربوطی ببینید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top