بستن

اهدای ۱۰ کپسول اکسیژن به بانک تجهیزات هلال‌احمر

هفت‌برکه: در پی فراخوان هلال‌احمر گراش، ۱۰ کپسول اکسیژن برای بیماران نیازمند به بانک امانات تجهیزات پزشکی گراش اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر گراش، غلامرضا محسنی، رئیس جمعیت هلال احمر گراش، با بیان اینکه بانک امانات برای کمک به بیماران نیازمند راه‌اندازی شده است، گفت: «با توجه به وضعیت کرونا در شهرستان گراش و نیاز مبرم بیماران کرونایی در موج پنجم، لازم بود بانک امانات پزشکی تقویت شود. بعد از انتشار فراخوان به همت خیرین گراشی، ۱۰ سیلندر کپسول اکسیژن همراه با ۱۰ عدد مانومتر به ارزش ۳۰ میلیون تومان خریداری و به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر اهداء شد.»

محسنی در مورد ضرورت راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی گفت: «بسیاری از افراد توانایی تامین تجهیزات پزشکی را ندارند یا مدت کوتاهی به این تجهیزات نیاز دارند. بانک امانات و تجهیزات پزشکی در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه ‌اندازی شده است و این تجهیزات به رایگان در اختیار همشهریان قرار می‌گیرد.»

محسنی در ادامه گفت: «بانک امانت تجهیزات پزشکی به رایگان امکانات و تجهیزات موجود مانند واکر، کپسول اکسیژن، مانومتر، ویلچر، تخت بیمارستانی، عصا و… را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد ولی در وضعیتی مانند افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و زیاد شدن تقاضای تجهیزات پزشکی قادر به پاسخگویی به مردم نیست. در حالا حاضر تقاضای زیادی برای دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن وجود دارد. همچنان از همشهریان عزیز خواهشمندیم برای جهت تامین هزینه خرید کالاهای پزشکی هلال‌احمر را یاری کنند.»

شماره و کارت و شماره همراه باقر حیدری، کارشناس جمعیت هلال احمر گراش، برای هماهنگی و واریز کمک‌ها:

شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۸۵۹۵۸۵۷۳۷
شماره همراه: ۰۹۱۷۱۸۰۵۷۴۶

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top