بستن

استقبال از واکسن در گراش

هفت‌برکه: با آغاز واکسیناسیون بدون ثبت‌نام و واکسیناسیون فرهنگیان، ۱.۵ درصد جمعیت گراش در یک روز واکسن زدند.

مهندس علیرضا مساح، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی، در گفتگو با روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گفت: امروز دوشنبه ۱۱ مردادماه شاهد استقبال خوبی از طرف مردم برای دریافت واکسن بودیم و در مجموع (واکسیناسیون فرهنگیان، پایگاه تجمیعی صالحین و توابع شهرستان) حدود ٨٠٠ واکسن تزریق شد.

مصاح گفت: «هم واکسیناسیون فرهنگیان انجام شد و هم تعدادی از افراد بالای ۵٠ سال واکسینه شدند؛ ولی افراد ۵٠ سال به بالا باید هر چه سریعتر در روزهای آینده مراجعه کنند تا بتوانیم گروههای سنی پایین‌تر و بالای ۴۰ سال را هر چه سریع‌تر اعلام کنیم.»

معاون بهداشت دانشکده افزود: «هر کس در خانواده‌ی خود، گروه‌های سنی اعلام شده را به دریافت واکسن تشویق و ترغیب کند، با واکسیناسیون می‌توان جلوی خیلی از مرگ و میرهای کرونایی را گرفت.»

واکسیناسیون در پایگاه جمیعی مسکن مهر بدون ثبت نام و فقط با ارائه کارت ملی برای گروه سنی بالای ۵۰ سال انجام می‌شود. فرهنگیان بر اساس برنامه اعلامی می‌توانند برای واکسن به سالن اسدنژاد در کانون حضرت معصومه(س) در بلوار کوثر مراجعه کنند. 

افرادی که واکسن زده‌اند، حتی افرادی که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند، می‌بایست تمامی پروتکل‌ها را همچنان رعایت کنند.

عکس‌های هادی افشار از روز شلوغ واکسیناسیون در گراش را ببینید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. دوستمان که نوشته نوشدارو برای ما بعد مرگ سهراب بود..

    غمی سنگین در حرفشان نهفته است. متاثر شدم. خدایتان صبر دهد. کاش زودتر میشد که عزیزشان از دست نمیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top