بستن

اولین برد با شوت دقیقه نودی

هفت‌برکه؛ تیم فوتبال هلال احمر گراش در یک بازی جذاب و نفسگیر اولین برد خانگی را دشت کرد.

هلال احمر گراش از هفته دوم لیگ برتر بزرگسالان استان هلال احمر گراش در ورزشگاه خانگی بود میزبان انبوه سازان آفتاب شیراز بود. این بازی ابتدا قرار بود در ورزشگاه شهدا برگزار شود. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر، گراشی‌ها که در هفته اول با بدشانسی و ده نفره شدن بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ به تیم آباده واگذار کرده بود این هفته به دنبال جبران و کسب سه امتیاز بازی خانگی بودند. در سوی مقابل تیم شیرازی که متشکل از بازیکنان نامدار و باتجربه بودند با برد در هفته اول مقابل شاهین پارسه کازرون برای پیروزی و صدرنشین شدن پا به این مسابقه نهاده بود.

دو تیم بازی را طوفانی شروع کردند و حملاتی را بر روی دروازه همدیگر خلق کردند گراشی ها که ۶ بازیکن جوانان خود را در ترکیب می‌دیدند با دوندگی توپ و میدان را در اختیار داشتند. حضور علی سبیلی و سامان شعبانی در تیم شیرازی که سابقه بازی در تیم هلال احمر را در کارنامه یدک می‌کشیدند بر جذابیت این بازی افزوده بود.

در نیمه اول با وجود فرصت‌های متعدد گلزنی، توپی از خط دروازه ها نگذشت تا بازی در نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسد.

با شروع نیمه دوم مربیان هلال احمر دست به تعویض زدند و دو بازیکن با تجربه خود یعنی روزبه و رادمرد را به زمین مسابقه فرستادند
این جابجایی خیلی زود نتیجه داد و هلال احمر در دقیقه ۵۵ توسط مصطفی کارگشا بازیکن کهنه کار و باتجربه خود به گل برتری دست یافت.

شیرازی ها که نمی‌خواستند بازنده این مسابقه باشند بر حملات خود افزودند. اخراج یوسفی مدافع هلال احمر باعث شد تا گراشی‌ها ۳۰ دقیقه پایانی ده نفره ادامه دهند. در دقیقه ۶۸ شیرازی ها از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند تا حساسیت بازی به اوج برسد.

در حالی که همگان منتظر سوت پایان مسابقه بودند هلال احمر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ابراهیم کامیاب به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ رو وارد دروازه شیرازی ها کرد تا شادی را به اردوی تیم گراش ارمغان بیاورد.

در نهایت بازی با  نتیجه دو بر یک بنفع هلال احمر به پایان رسید تا این تیم با انگیزه ای بهتر در هفته‌های بعد به مصاف حریفان برود.

سعید چترابگون سرمربی جوان هلال احمر پس از پایان بازی گفت: «خدا را شکر برنده بازی شدیم. ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش رو داریم و با توجه به شکست در هفته اول، محکوم به برد بودیم. تیم حریف از بازیکنان باتجربه ای بهره می‌برد ولی جوانان ما نشان دادند در کنار باتجربه های تیم می‌توانند دست به کار بزرگی بزنند. نبایستی با این برد مغرور شویم و از فردا برای مسابقه بعدی‌مان برنامه‌ریزی خواهیم نکرد. تا مثل ‌سال‌های گذشته یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.»

برای تیم هلال احمر در این مسابقه: امیرحسین بارانی، محمدرضا عمادی، اسداله محمدی، محسن یوسفی، سید امیر پویا موسوی (۸۵علی خائف)، محمدجواد فتوت، امیر حمزه اصغر پور (۵۵ محمدرضا روزبه)، مصطفی کارگشا (۸۵مهدی رضائی)،حسین نگهداری، مرتضی چوبین (۵۵مصطفی رادمرد) و ابراهیم کامیاب با سرمربیگری سعید چترآبگون و همراهمی آذربادگان، غلامی، مجلسی،
ابراهیمی، جبرالدینی و گنجی به میدان رفتند.

فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال استان فارس در دو گروه هفت‌ تیمی برگزار می‌شود. هلال احمر گراش در گروه دوم مسابقات با تیم‌های لیدوما نورآباد، پادنا میمند، پدیده ستارگان آباده، شاهین پارسه کازرون، آرمان درفش شیراز، انبوه‌سازان آفتاب شیراز هم گروه است.

 

نتایج 

هفته اول: پدیده ستارگان آباده ۴ – هلال‌احمر گراش ۲ 

هفته دوم: هلال احمر گراش ۲ – انبوه‌سازان آفتاب شیراز ۱

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top