بستن

بیستمین میلادِ میلاد لارستان

میلاد لارستان ماندگارترین نشریه جنوب فارس ۲۰ ساله شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به مناسبت بیستمین سال انتشار هفته‌نامه میلاد لارستان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، لوح تقدیری به پاس صداقت و امانت چندین ساله به ابوالحسن مویدی مدیر مسئول این هفته نامه اهداء شد .
عبدالرحیم مقیمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به همین مناسبت از دفتر نشریه میلاد لارستان بازدید کرد. او ضمن خسته نباشید به همه دست اندرکاران میلاد از تلاش‌های ۲۰ ساله آنها و کوشش  برای  انتشار اخبار و اطلاعات دقیق و وثیق در جهت آگاهی و رشد فرهنگ جامعه  تقدیر و تشکر کرد‌….
در متن این لوح تقدیر آمده است:
متن لوح تقدیر: «بدینوسیله بیستمین سالروز شکفتن گلواژه «میلاد لارستان» در قاموس مطبوعات شهرستان را به شما و همکاران سخت کوشتان تبریک عرض نموده و رسالت والای این نشریه ولایی و مردمی،  متین و انقلابی را پاس می‌داریم. امید آن که همواره در این مسیر پر سوز و ساز و پر رمز و راز قرین موفقیت و پیروزی باشید.»
مجوز میلاد لارستان از سال ۱۳۷۱ به صاحب‌امتیازی محمدابراهیم انصاری لاری صادر شد. با توجه به حضور انصاری لاری در مسئولیت‌های دولتی از سال ۱۳۸۴ ابوالحسن مویدی سردبیر میلاد سمت صاحب امتیاز و مدیر مسئول را نیز بر عهده گرفت. این نشریه به صورت هفتگی منتشر می‌شود و به تازگی سایت خبری میلاد لارستان نیز آغاز به کار کرده است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top