بستن

سارقین با ۳۳ پرونده سرقت، راهی زندان شدند

هفت‌برکه(گریشنا): چهار سارق با ۳۳ فقره سرقت روانه زندان شدند.

به گزارش هفت‌برکه، امروز چهارم مردادماه ۱۴۰۰  فرمانده انتظامی گراش از دستگیری چهار سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان گراش خبر داد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی‌مهر در این خصوص گفت: «در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. ماموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی هدفمند و نامحسوس موفق شدند در این خصوص ۴ سارق را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.»

فرمانده انتظامی گراش با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۳۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کردند، افزود: «در این خصوص ۲ مالخر نیز دستگیر شدند. متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.»

اسلامی‌مهر در پایان اظهار داشت: «از شهروندان می‌خواهم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند، در صورت خروج از منزل همسایگان را مطلع کنند تا موارد مشکوک را گزارش کنند.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top