هفت‌برکه(گریشنا): چهار سارق با ۳۳ فقره سرقت روانه زندان شدند.

به گزارش هفت‌برکه، امروز چهارم مردادماه ۱۴۰۰  فرمانده انتظامی گراش از دستگیری چهار سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان گراش خبر داد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی‌مهر در این خصوص گفت: «در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. ماموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی هدفمند و نامحسوس موفق شدند در این خصوص ۴ سارق را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.»

فرمانده انتظامی گراش با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۳۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کردند، افزود: «در این خصوص ۲ مالخر نیز دستگیر شدند. متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.»

اسلامی‌مهر در پایان اظهار داشت: «از شهروندان می‌خواهم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند، در صورت خروج از منزل همسایگان را مطلع کنند تا موارد مشکوک را گزارش کنند.»

Serghat