بستن

شروع تزریق واکسن ایرانی کرونا در گراش

هفت‌برکه: عوامل اجرایی انتخابات نخستین گروه دریافت‌ کننده واکسن ایرانی کرونا در گراش بودند.

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ نخستین واکسن ایرانی «کووایران برکت» در گراش تزریق شد. دکتر مهدی محسن زاده، عضو هیات اجرایی انتخابات و عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی گراش نخستین واکسن ایرانی را دریافت کرد. 

به گفته‌ی علیرضا مساح معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش: «تا پایان خردادماه ۴ هزار و یک دوز انواع واکسن دریافت شده است که از این تعداد ۳۱۷۳ دوز واکسن تزریق شده است. ۲۳۷۷ نفر واکسن نوبت اول و ۷۹۶ نفر هر دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.»

مساح در مورد تزریق واکسن ایرانی گفت: «۵٠ دوز واکسن ایرانی «کووایران برکت» ویژه عوامل اجرایی انتخابات ارسال شده بود. که این واکسن دیروز به افراد منتخب در بین عوامل اجرایی انتخابات تزریق شد.»

مساح در مورد وضعیت واکسیناسیون عمومی گفت: «در حال تکمیل واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال هستیم و افراد این گروه سنی با مراجعه به پایگاه تزریق واکسن واقع در مسکن مهر می‌توانند واکسن را دریافت کنند. به این افراد به صورت تلفنی و پیامکی نیز اطلاع‌رسانی شده است. به محض دریافت سری جدید واکسن، واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۵ سال نیز آغاز می‌شود.»

🔸 واکسیناسیون (افراد بالای ۷۰ سال یا کسانی که پیامک سامانه و یا تماس تلفنی از کارشناسان بهداشت دریافت می‌کنند) ، صبح‌ها از ساعت ٨ تا ١۴ در «پایگاه تجمیعی واکسیناسیون صالحین» واقع در مسکن مهر انجام می شود.

🔸 انجام تست PCR : صبح ها ٧:٣٠ تا ١٣:٣٠ و عصرها نیز از ساعت ١۴ لغایت ٢٠ در «مرکز خدمات جامع سلامت سعادت واقع در مسکن مهر»

🔸 انجام تست فوری: فقط در ساعت اداری در «ستاد معاونت بهداشت» ، ابتدای بلوار سعادت، جنب پایگاه امداد جاده‌ای.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top