بستن

گراشی‌ها پیشتاز کمک به عتبات عالیات

هفت برکه: مقام اول کمک به بازسازی عتبات عالیات در بین شهرستان‌های استان فارس به گراش رسید.

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان گراش: با کمک هزینه‌ی ۷۵۰ میلیون تومانی خیرین، شهرستان گراش برای دومین سال متوالی مقام اول کمک به بازسازی عتبات عالیات در بین شهرستان‌های استان فارس را به دست آورد.

خیراندیشان شهرستان گراش سال گذشته بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان کمک هزینه‌ی خود را جهت ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلا و صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل دادند.

طی مراسمی در استان فارس از شیرزادی، دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات گراش و خانم فرجی مسئول واحد خواهران این ستاد، برای به دست آوردن مقام اول استانی بازسازی عتبات عالیات، تقدیر شد.

شیرزادی می‌گوید: «۴میلیون تومان هزینه ساخت یک متر مربع از صحن حضرت زینب(س) در کربلا و سه میلیون تومان هزینه ساخت یک متر مربع از صحن حضرت زهرا(س) در نجف است که سند هزینه ساخت یک متر مربع، به نام شخص خیر صادر و از طریق استان تحویل او می‌گردد.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. خیلی خوبه. ولی کاش یه ستاد بازسازی عتبات بدبخت بیچاره‌ها و ندارها و خونه‌خرابها هم راه مینداختین.یه ستاد هم واسه بازسازی وضعیت مالی و معنوی پیشکسوتان خدمت بی‌شائبه‌ی بی‌مزد و کم‌مزد راه می‌نداختین.خدا رو چه دیدی شاید این کارا هم ارزش داشته باشه و مشکلی رو از بدبخت بیچاره‌ای برطرف کردین.دولتمردا و ادارات مربوطه که بدبختای فلک‌زده بودجه ندارن و یا میخوان از زیرش در برن و برا اونا کاری از دسشون برنمیاد.فقط تمام سعیشونو می‌کنن که برا اینکه کار رو زمین نمونه از تمام توان طرف استفاده کنن و بهای اونم بهش پرداخت نکنن.اون خدایی که میگن شاهده و حاضره و می‌بینه ازشون نگذره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top