هفت برکه (گریشنا):مجتمع آموزشی- پرورشی مهدی یاوران گراش در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در بلوار شهدا ساخته خواهد شد.

به گزارش هفت برکه: امروز، هفتم اسفند ماه کلنگ این مدرسه غیر دولتی و مجتمع فرهنگی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین ادارات و مردم گراش به زمین زده شد. به پیشنهاد امام جمعه به احترام حضور پدران شهید نام‌آور، خواجه‌زاده و وقارفرد این کلنگ‌زنی با دستان آن‌ها انجام شد.

عبدالله شیرازدی، مسئول بنیاد مهدویت گراش در مورد این مجتمع گفت:«این مجتمع آموزشی شامل مهد کودک، پیش‌دبستانی، دبستان دوره‌ی اول و دوره‌ی دوم پسرانه است که به صورت غیر دولتی اداره خواهد شد. در این مجتمع آموزشی تربیتی بالغ بر ۲۰ نفر مشغول به کار خواهند شد. این مجتمع هم‌اکنون در ساختمان استیجاری هلال‌احمر واقع در بلوار شیدای گراشی در حال فعالیت است. و با توجه به پررنگ بودن فعالیت‌های مهدوی زیر نظر واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت قم در جهت ترتبیت فرزندانی مهدوی‌باور و مهدی‌یاور فعالیت می‌کند.»

او در ادامه به فعالیت‌های دیگر این مجتمع اشاره کرد و گفت:«علاوه بر دانش‌آموزان فعالیت‌های آموزشی ضمن خدمت فرهنگیان، آموزش کارمندان دولت، طلاب و بسیجیان و سایر اقشار مردم در این مجتمع انجام خواهد شد.»

شیرزادی در پایان با بیان این که تمام درآمد این مجموعه صرف فعالیت‌های مهدوی خواهد شد، ادامه داد:«موسس این مجتمع تمام درآمد این مجموعه را وقف فعالیت‌های مهدوی کرده است تا از این طریق قدمی کوچک در پیشبرد اهداف تربیتی و آموزشی صورت گیرد.»

این مجتمع بر اساس سیاست دولت برای گسترش مدارس غیردولتی و همکاری مردم در آموزش و تربیت ساخته می‌شود و برای ساخت فاز اول آن یک میلیارد تومان به صورت خیریه مهدوی از سوی خیر اختصاص یافته است.

kolangzani13