بستن

ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد به خیابان نیایید

هفت‌برکه: مقررات مربوط به منع رفت‌وآمد شبانه به دلیل شرایط کرونا در گراش نیز اجرا می‌شود و تاکنون ۵۱ خودرو جریمه شده‌اند.

به گزارش هفت‌برکه، از روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی کشور اجرا شد. سروان رنجبر، رییس راهنمایی و رانندگی گراش، در مورد لزوم اجرای این دستور گفت: «هدف از اجرای این طرح، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کم کردن دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. بیشتر این دورهمی‌ها در ساعت‌های شب انجام می‌شود و امیدواریم مردم با توجه به شرایط حاد کرونا در کشور و شهرستان برای حفظ سلامت خودشان هم که شده از رفتن به دورهمی‌ها خودداری کنند.»

رسول رنجبر در مورد نحوه اجرای طرح در گراش گفت: «این یک مصوبه ملی است که در همه شهرهای قرمز اجرا می‌شود. در گراش هم موظف به اجرای ممنوعیت تردد هستیم. قاعدتا ما نمی‌توانیم تمام نقاط شهر را کنترل کنیم و این موضوع بیشتر به رعایت و مواظبت خود مردم بستگی دارد. از امشب اجرای منع تردد جدی‌تر خواهد بود.»

رییس پلیس راهور گراش در مورد جریمه گفت: «تاکنون ۵۱ خودرو در شهر گراش به علت ترددهای غیرضروری  ۲۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند. با توجه به سیستم ثبت تخلفات بعد از جریمه، پیامک آن برای شماره مالک خودرو ارسال می‌شود. اگر افراد به اشتباه این پیامک را دریافت کردند می‌توانند همراه با مدارک خودرو خود به پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.»

سروان رنجبر با تبریک ماه مبارک رمضان به شهروندان گفت: «معمولا هرساله در ماه مبارک رمضان، رفت‌وآمد شبانه در شهر گراش افزایش پیدا می‌کند. شهروندان شرایط ویژه کرونا را در نظر بگیرند و در ساعت منع رفت‌وآمد از ۲۲ تا ۳ بامداد از حضور در خیابان خودداری کنند تا با اعمال قانون توسط ماموران روبه‌رو نشوند.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. متاسفانه تصمیمات ستاد کرونا خوب اجرا و نظارت نمیشود. داد مردم در این خصوص در آمده. در تعطیلی مغازه‌ها نظارت درست نیست. یکی رعایت میکند و مطابق تصمیم ستاد کرونا عمل میکند و دیگری اصلا برایش مهم نیست.‌ اطلاع رسانی ها هم شفاف و درست به دست مردم نمیرسد. از یک طرف مساجد را گفتند تعطیل اما در همه مساجد نماز جماعت برگزار میشود از طرف دیگر گفتند عروسی ها و مراسم ختم تعطیل اما عروسی ها در باغات و مراسم ختم در خانه ها به قوت خود باقی است

    سولی که برای من پیش امده کدام مصوبه ستاد کرونا الان جرا میشود؟
    همراهی اصناف بر کسی پوشیده نیست اما چرا باید چوب قانون شکنان و کسانی که شرایط را درک نمیکنند، اصناف بخورد؟

    اگر سلامت اولویت است پس چرا به این اولویت درست پرداخته نیمشود؟ تاوان این رسیدگی باز هم مردم بدهند؟

  2. سلام .واقعا چرا ازساعت ۱۰ تا۳ ؟؟؟یعنی کرونا ازساعت ۱۰ به بعد میاد؟؟مثلا تو ساعات اوج شلوغی یعنی ۵عصر تا ۲۱ برا شیوع کنترل این بیماری اقدامات انجام بشه بهتر نیس؟؟ازساعت ۱۰ تا ۳ طرف تو ماشین چطوری میخواد ویروس را گسترش بده؟؟ تواین ساعت که خود به خود جمعیت برگشتن به پناهگاها😆 وتردد وانتشار ویروس یک صدم عصر وصبح هم نیس …

  3. توی این اوضاع بد اقتصادی جریمه های رانندگی هم شده قوز بالای قوز

    والا موندیم مواظب آمریکا و اسراییل باشیم ،یا مواظب تورم و گرانی باشیم ، ویا مواظب گرانی زمین و مسکن باشیم ، یا مواظب کرونا باشیم و یا برگ جریمه ماموران مرور و …

    یعنه همه این عوامل برا اینکه یک ساعت زودتر ما رو بکشن ، از هیچ کوششی مضایقه نمیکنن

  4. تعیین جریمه تردد بعد از ساعت ۲۲، فقط و فقط محلی برای افزایش درآمد دولت از جیب مردم است.
    تناقضات رو داشته باشید :
    کرونا ساعت ۱۰ شب به بعد فعال تر میشه برا همین جرمه گذاشتن.
    کرونا تو مغازه هایی که مرغ میفروشن و در یک محوطه دو متری ۱۰۰نفر تجمع کردن نیست ولی در محوطه باز مثل پارک‌ها هست.
    کرونا تو ادارات دولتی نیست ولی توی فروشگاه‌های شخصی هست.
    کرونا تو جاده ها هست ولی توی سوپر مارکتها و… نیست
    اصلا اوضاعی شده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top