بستن

کار و زیارت در سفر یک‌روزه‌ نماینده به مشهد

هفت‌برکه: در سفر یک‌روزه‌ی‌ کاری به مشهد مقدس، نماینده مردم لارستان،خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ضمن زیارت حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) با تعدادی از مدیران فرهنگی نهادهای وابسته به آستان قدس رضوی دیدار کرد.

به گزارش هفت‌برکه، در این سفر که پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ انجام شد، دکتر حسین‌زاده و هیات همراه با دکتر فیاضی، مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) دیدار کرد.

نماینده در دیدار با دکتر فیاضی، پیرامون برنامه‌های دهه کرامت و جشنواره‌های رضوی در جنوب فارس به گفتگو نشست. حسین‌زاده گفت: «ارتباط فرهنگی و عاطفی زیادی بین شهرستان‌های حوزه انتخابیه و مشهد مقدس وجود دارد و می‌توان از این بستر مناسبت برای گسترش فرهنگ رضوی در شهرستان جنوب استان فارس استفاده کرد. عشق مردم ما در شهرستان‌های جنوب استان فارس به ائمه به ویژه امام رضا(ع) مثال‌زدنی است و گسترش فعالیت‌های فرهنگی رضوی در سال‌های اخیر موید این موضوع است. تلاش ما هم بر این است که ارتباط گسترده‌تری بین مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی آستان قدس و شهرستان‌های جنوب فارس برقرار کنیم.»

حسین‌‌زاده با اهدای لوحی به دکتر فیاضی، از او برای حضور در حوزه انتخابیه برای دهه کرامت امسال دعوت کرد: «هرساله همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) یکی از باشکوه‌ترین جشن‌های میلاد با حمایت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در شهر گراش برگزار می‌شود. آمادگی داریم با حمایت‌های این بنیاد، همایش هشتمین آفتاب و جشنواره تولیدات رادیویی رضوی را به صورت ملی برگزار کنیم.»

دیدار با محمد بحریار، رییس اداره خبر، رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی؛ میلاد شعیبی، دبیر طرح زیر سایه‌ی خورشید کشور در مرکز موسسه جوانان رضوی و تقدیر از داوران بخش رضوی جشنواره گریش‌بانگ از دیگر برنامه‌های سفر فشرده حسین‌زاده به مشهد بود.

حسین‌زاده در این دیدارها با تاکید بر ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان‌های حوزه انتخابیه و فعالیت‌های رضوی انجام شده، اظهار امیدواری کرد که با حمایت و همکاری نهادهای وابسته فرهنگی در مشهد، این فعالیت‌ها هرچه ‌بیشتر و گسترده‌تر شود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top