بستن

مجوز سومین پایگاه خبری شهرستان گراش صادر شد

هفت‌برکه: مجوز پایگاه خبری «پیام فداغ‌نیوز» در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات در سال ۱۳۹۹ صادر شد.

به گزارش هفت‌برکه، در دهه نود سایت‌های خبری فداغ‌نیوز و فداغ آنلاین اخبار روستای فداغ و بخش مرکزی شهرستان گراش را به طول کامل پوشش می‌دادند. با تایید درخواست مجوز فداغ‌نیوز، این پایگاه خبری به عنوان سومین پایگاه خبری شهرستان گراش ثبت شد.  

موسسه غیر تجاری نشرگستران صدف صاحب امتیاز و خانم معصومه اکبری مدیرمسئول این پایگاه خبری هستند. نشرگستران صدف هفته‌نامه صدف و پایگاه خبری صدف‌نیوز را در هرمزگان منتشر می‌کند. حمزه قاسمی مدیر فداغ نیوز به دنبال این است که فداغ نیوز را بعد از صدور مجوز فعال‌تر کند. 

به گزارش فداغ نیوز این سایت از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در فضای مجازی به صورت غیر حرفه‌ای و در بلاگفا شروع کرد. از سال ۱۳۸۹ فداغ نیوز به صورت سایت خبری و به صورت حرفه‌ای فعالیت جدید خود را شروع کرد.

در حال حاضر فداغ‌نیوز در نشانی www.fedaghnews.ir فعال است و در مجوز صادر شده نشانی payamfedaghnews.ir برای این پایگاه خبری اعلام شده است. 

پایگاه  خبری هفت‌برکه به مدیرمسئولی محمد خواجه‌پور در سال ۱۳۹۴ به عنوان نخستین پایگاه خبری شهرستان گراش از هیات نظارت مطبوعات مجوز گرفت. ماهنامه گراش انقلابی به مدیرمسئولی ناصر دلخوش در ماه‌های اخیر به پایگاه خبری تغییر وضعیت داده است و فداغ نیوز به عنوان سومین پایگاه خبری شهرستان گراش فعالیت خواهد کرد. درخواست اکبر باقرزاده مدیر پایگاه خبری گراش‌نیوز نیز در نوبت بررسی صدور مجوز قرار دارد. 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top