بستن

فرمانداری گراش آماده برگزاری انتخابات

هفت‌برکه: فرمانداری گراش با تعیین اعضای ستاد انتخابات و آماده‌سازی محل ثبت‌نام، آماده‌ی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورای شهر گراش و ارد شد. 

به گزارش حجت عابدی، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات حوزه انتخابیه شهرستان گراش، سه‌شنبه ۱۹اسفندماه، دکتر مجید غلام‌پور، فرماندار گراش، در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به اینکه شرایط و تمهیدات لازم برای نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در گراش فراهم شده است، گفت: بر اساس ششمین اطلاعیه ستاد انتخابات، همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود.

دکتر مجید غلام‌پور با بیان اینکه تمهیدات لازم برای شروع فرآیند ثبت نام انتخابات در شرایط کرونایی در دستور کار است، افزود: ثبت نام از این داوطلبان به مدت هفت روز و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ادامه می‌یابد. اما بهتر است داوطلبان ثبت‌نام خود را به روزهای آخر منتقل نکنند تا از تراکم در ستاد انتخابات خودداری شود. 

مجید غلام‌پور، رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گراش، احکام زیر را برای اعضای ستاد انتخابات صادر کرد: رئیس هیات بازرسی قاسم فرسوده، کارشناس انتخابات ابوالحسن غلامی، مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات حجت عابدی، کارشناس فناوری و اطلاعات عبدالحمید عالمی، مسئول آموزش علی زمانی، مسئول حمل و نقل محمد کاظم جعفری، مسئول پشتیبانی و تدارکات عبدالحمید عالمی.

غلامپور با اشاره به روش‌های مختلف ثبت‌نام داوطلبان گفت: داوطلبان گرامی عضویت در انتخابات ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر می‌توانند به چهار روش ثبت نام خود را انجام دهند که شامل نرم‌افزار موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری، از طریق نسخه دسکتاپ (رایانه) و دریافت کد رهگیری، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان می‌شود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گراش در مورد مدارک مورد نیاز نیز گفت: نهایی کردن ثبت نام در سه روش اول منوط به مراجعه‌ی داوطلب به فرمانداری است و  مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان نیز شامل دادن اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه عکس‌دار و تصویر همه صفحه‌های آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان، یک قطعه عکس ۴ × ۳ جدید، اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا بالاتر برای داوطلبان شورای شهر ارد و مدرک لیسانس یا بالاتر برای داوطلبان شورای شهر گراش و اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر می‌شود.

فرماندار گراش گفت: البته با توجه به شرایط کرونا تاکید ما این است که ثبت‌نام از طریق مجازی انجام شود و افراد صرفا برای تحویل مدارک و نهایی کردن ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه کنند.

افراد اگر امکان ثبت‌نام مجازی را ندارند، فرمی آماده شده است که می‌توانند قبل از مراجعه به فرمانداری آن را تکمیل کنند تا روند ثبت‌نام سریع‌تر انجام شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top