بستن

نمایندگان کارگران ساختمانی انتخاب شدند

هفت‌برکه: انجمن کارگران ساختمانی با هدف اصلی دفاع از حقوق کارگران تشکیل شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گراش مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره و بازرسین انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان گراش در عصر دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در حسینیه ابوالفضل (ع) برگزار شد.

اسماعیل سعدین سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گراش ضمن خوشامدگویی به حاضران در جلسه از زحمات هیات موسس جهت برپایی مقدمات برگزاری مجمع و انتخابات تشکر و قدردانی کرد و گفت: «با تشکیل اولین انجمن صنفی کارگری شهرستان شاهد حضور هر چه بیشتر کارگران در عرصه های مختلف اجتماعی باشیم.»

اسماعیل سعدین تاکید کرد در آینده نزدیک با پیگیری های انجام شده شاهد تشکیل دیگر انجمن‌ های صنفی کارگری و کارفرمایی در سطح شهرستان خواهیم بود.

در این جلسه اعضای هیات رئیسه موقت انجمن صنفی برای اداره جلسه از بین حاضرین در جلسه انتخاب شدند و نامزدهای هیات مدیره و بازرس خود را معرفی نمودند. با برگزاری انتخابات و شمارش آرا محمد علی مهری، محمدرضا سجادی‌فر و حمید صلاحی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و احمد بابا احمدی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند. سهراب غفوری بازرس اصلی و محمود فخاری به عنوان بازرس علی البدل دیگر منتخبین انتخابات بودند. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top