بستن

هلال‌احمر حریف برف و ذوب‌آهن نشد

هفت‌برکه: بازیکنان جنوبی هلال‌احمر گراش در روز بارش برف زمستانی در اصفهان دومین شکست فصل را متحمل شدند.

به گزارش هفت‌برکه پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ هفته هشتم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور با دو دیدار آغاز شد. در یک روز برفی در اصفهان با وجود درخواست هلال‌احمر برای لغو بازی، دو تیم هلال‌احمر گراش و ذوب‌آهن اصفهان در  فولادشهر به مصاف هم رفتند.

ذوب‌آهن اصفهان برای جبران شکست بازی اول در گراش به زمین آمده بودند و در نیمه اول با گل مهدی احمدی به برتری رسید. نیمه دوم بازیکنان هلال‌احمر کمی با بازی در چمن مصنوعی و برفی عادت کرده بودند ولی نتوانستند به دروازه ذوب آهن راه پیدا کنند.

ذوب‌آهن با برد یک-صفر جایگاه سوم خود را تثبت کرد و با یک امتیاز پشت سر هلال‌احمر قرار دارد. فولاد خوزستان صدرنشین بازی‌ها فاصله مناسبی با دیگر تیم‌ها دارد.

سید علی مجلسی مربی هلال‌احمر در مورد این بازی گفت: «بازی در شرایط سختی برگزار شد با این وجود بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و حتی نیمه دوم شانس‌های گلزنی خوبی داشتیم. مساوی نتیجه عادلانه‌تری برای این بازی بود.»

مجلسی در مورد وضعیت جدول گفت: «در دور برگشت بازی‌های ما سخت‌تر است. هم حریفان شناخت بهتری از ما دارند و به عنوان تیم مدعی با ما بازی می‌کنند. هم در دور برگشت بازی‌های ما با تیم‌های بالای جدول مانند همین ذوب‌آهن در زمین حریف است. با این وجود ما هنوز دوم جدول هستیم و برای حفظ این جایگاه خواهیم جنگید.»

هلال‌احمر هفته بعد در داربی جوانان فارس میزبان ایمان سبز شیراز است. 

1 نظر

  1. سلام !
    ایکاش خیرین بجای سردر نئونی دیجیتال چندمتری خودنمایانه هزینه چند روز اردوی تمرینی در شهرهای سرد را برای جوانان متقبل میشدند!تا جوانان شهر ناخواسته ولی فنی بازی را به
    برف باختند نه به گرمای ذوب آهن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top