بستن

۳۰ زندانی در روز پدر به خانه برگشتند

هفت‌برکه: به همت یک خیر گراشی ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان‌های مختلف استان فارس ، در آستانه روز پدر از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مهندس حسین‌زاده؛ در آستانه میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر و در راستای فرهنگ‌سازی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، با حمایت مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز و پیگیری‌‌های ویژه کارگروه بانوان دفتر نماینده مردم در شهرستان گراش، ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش گرم خانواده بازگشتند‌.

حاج ابوالحسن غفاری و تاکنون با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان ، زمینه آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد شهرستان‌های گراش، لارستان، مهر، لامرد، قیروکارزین و جهرم فراهم کرد.

حسین حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در پیامی به رسم اکرام و احترام از خیر ارزشمند جناب آقای حاج ابوالحسن غفاری به جهت قدم نهادن در این راه مقدس و همچنین تلاش‌های سختکوشانه کارگروه بانوان شهرستان گراش و  فوزیه ناصری به‌عنوان مجری این طرح تشکر و قدردانی کرد.

نماینده  لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس دهم گفت: کمک به زندانیان جرائم غیرعمد کمک به حفظ شرافت و انسانیت این قشر بی‌پناه است و هر فعالیتی در راستای پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد می‌تواند بر صیانت از سلامت اجتماعی بیافزاید.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top