بستن

خبری از داعش در گراش نیست، این یک رزمایش بود

هفت‌برکه: بخش‌هایی از مانور پایگاه مقاومت سیدالشهدا(ع) با عنوان «دستگیری عوامل داعش در گراش» در فضای مجازی منتشر شده بود که سپاه گراش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این بخشی از سناریوی تمرینی بوده است.

به گزارش پایگاه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) این مانور دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ جهت مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به کشور عزیزمان در قالب برنامه دفاع از مقر با اجرای سناریوی آزمایشی در محدوده حوزه استحفاظی پایگاه برگزار شد.

مانور امنیتی هر ساله در گراش برگزار می‌شود. امسال نیز چند پایگاه شهر گراش این مانور را برگزار کرده‌اند که تصاویر آن منتشر شده است. فیلم منتشر شده مربوط به پایگاه سید‌الشهدا(ع) در مرکز شهر گراش و نزدیکی حسینیه ولی‌عصر( خانه امام) است.

به نظر می‌رسد این تصویر را یکی از نوجوانان تماشاگری که در صحنه حاضر است گرفته است. این فیلم ۴ دقیقه‌ای در به برخی کانال‌های واتساپی که اخبار شبه امنیتی را منتشر می‌کنند نیز راه یافت. البته در انتهای تصاویر حضور خبرنگاران گراشی و عوامل حرفه‌ای فیلمبرداری دیده می‌شود که در حال مستندسازی از این مانور هستند.

در اطلاعیه عملیات بسیج سپاه گراش آمده است : در جریان اجرای رزمایش الی بیت المقدس که به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور حفظ آمادگی حضور عوامل امنیتی و اطلاعاتی بسیج جهت مقابله با تهدیدات امنیتی ، فیلمی از اجرای یکی از صحنه‌ها وسناریوهای تمرینی توسط تماشاگران این صحنه، در فضای مجازی مبنی بر واقعی بودن دستگیری عوامل داعش منتشر شده است.

بدینوسیله اعلام می گردد تمام صحنه های کلیپ جزء برنامه عادی تمرین بوده و به لطف خدا و هوشیاری تمامی عوامل امنیتی شهرستان در این زمینه مساله خاصی در این ایام وجود نداشته است.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. اگر دیگران برای مجموعه بسیج و سپاه حاشیه ساخته بودن بنظرتون چه برخوردی باهاشون میشد…؟؟؟
    ببینید با بی تدبیری چ اتفاقی رقم زدن دریغ از ی عذرخواهی خشک و خالی…

  2. داعش را خیلی وقته سردار سلیمانی نابود کرده مردم حواس شون هست کاش از قبل از رفتن از پیش مون و رسیدن به آرزویش که شهادت بود اسراییل و آمریکا را هم نابود می کرد که مجبور نباشیم هر ساله اینقدر شعار بدیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top