بستن

تجدید ساختار موسسه قرآنی بیت‌الزهرا برای ارتقا به سطح یک

موسسه قرآنی بیت الزهرا(س) برای ارتقاء فعالیت های قرآنی خود از سطح ۳ به سطح ۱ چارت تشکیلاتی خود را بازنویسی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیت‌الزهرا (س) عصر هفتم دی‌ماه ۹۱ در جلسه‌ای چارت تشکیلاتی جدید موسسه قرآنی بیت الزهرا(س) تنظیم شد. در تغییرات چارت تشکیلاتی ۱۲ قسمتی علاوه بر ماندن اعضای قدیم، موسسه پذیرای عضو جدید نیز خواهد بود. در تغییرات انجام شده برای هر قسمت علاوه بر انتخاب مسئول مربوطه یک جانشین نیز در نظر گرفته شد.

دارالقرآن فعالیت خود را دهه هفتاد آغاز کرد. از سال ۸۷ با ثبت موسسه قرآنی دارالقرآن فعالیت‌های آن وارد دوره جدیدی شد. موسسه تاکنون ۱۰۰ عضو را پذیرش کرده است و با توجه به ایجاد شعب قرآنی در مساجد و محله های شهر انتظار می‌رود به تعداد اعضا افزوده شود. تا به امروز سه شعبه مسجد امام موسی کاظم (ع)، مسجد الزهرا(س) و شعبه شهید درویشی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. این موسسه در زمینه آموزش‌های تخصصی قرآنی، تربیت مدرس، مفاهیم، تفسیر، روخوانی، قرائت، و برگزاری مسابقات قرآن فعالیت دارد. یکی از مهمترین مسابقات قرآنی، مسابقه تفسیر نور الهدی است که هرساله در کشور برگزار می‌شود. دارالقرآن در سنین مختلف زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی استان فارس مشغول به فعالیت است.

در چارت جدید خانم محمودی مدیر عامل و خانم ساوی رییس هیات مدیره خواهد بود. خانم فاطمی دیگر عضور هیات مدیره بیت الزهرا (س) است. به گزارش روابط عمومی بیت‌الزهرا(س) دیگر اعضای این موسسه قرآنی نیز برگزیده شدند.

بازرس:خانم معصومی

منشی:خانم سنمار

امور فرهنگی و قرآنی: خانم سنمار، جانشین: خانم دارشی

آموزش:خانم خوشابی زاده، جانشین:خانم ابراهیمی

دبیرخانه: خانم قامت، جانشین: خانم رضوی

کامپیوتر: خانم ساوی، جانشین: خانم محمودی

روابط عمومی: خانم ابراهیمی، جانشینان: خانم محمودی،خانم سنمار

کودک و نوجوان: خانم فیروزی، جانشین: خانم مسلمانی

امور شعب: خانم یوسفی، جانشین: خانم آذربادگان

پژوهش: خانم معصومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top