بستن

وحدت با دوچرخه‌سواری: گراشی‌ها، لاری‌ها و اوزی‌ها کنار هم رکاب زدند

هفت‌برکه: جمعه ۹ آبان ماه هیات دوچرخه سواری گراش به مناسبت هفته وحدت میزبان دوچرخه سواران لار و اوز بود.

به گزارش هفت‌برکه طبق برنامه از پیش تعیین شده دوچرخه سواران از این دو شهر در ساعت۷ و ۱۵ دقیقه وارد شهر گراش شدند و پس از گردهمایی و طی کردن مسیر خیابان اصلی و کمربندی گراش، در محل برکه تاریخی کل توقف کوتاهی داشتند و از این بنای تاریخی بازدید کردند و سپس به سمت روستای کنار زیارت حرکت کردند. مقصد بعدی دوچرخه سواران نیز مسجد تازه ساخته شده این روستا بود.

علی اصغر اندیشه رییس هیات دوچرخه سواری گراش گفت: «ابتدا قصد داشتیم که این گردهمایی را با تبلیغات بیشتر و به صورت همایش برگزار کنیم اما شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا باعث شد برنامه را محدودتر و به صرف یک گردهمایی برگزار کنیم.»

اندیشه: حدود ۸۰ رکاب زن از سه شهرستان در این برنامه حضور داشتند. امیدواریم با بهبودی شرایط و همراهی هیات های دوچرخه سواری شهرستانهای لارستان و اوز برنامه‌های ویژه و گسترده‌تری برای ترویج این ورزش همگانی برگزار کنیم و از مردم خوب گراش هم می خواهم با همراه شدن با برنامه های هفتگی هیات دوچرخه سواری بیش از پیش این رشته ورزشی را حمایت و ترویج کنند.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. وای خدای من یه خبر جدید زده گریشنا!😳ثبت احوال هم باید تأیید کنه!😒بر اساس تیتر خبر جمعیت گراش به یک‌سوم تقلیل یافت، چون از جمعیتی که در گراش زندگی میکنن فقط آغایونش گراشین ، خانمایی که گراش زندگی می‌کنن و ننه و ببشون گراشیه بر اساس تیتر خبر ، اصالتشون گراشی نیست 😠خانما کلا ملکوتین و مرغ باغ ملکوتن نین از عالم خاک😀

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top