بستن

حلقه‌های مشورتی نماینده تکمیل می‌شود

هفت‌برکه: نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در هر شهرستان ۱۲ نفر را به عنوان روسای کارگروه‌های مشورتی خود معرفی کرد. این افراد در روزهای آینده اعضای کارگروه را معرفی خواهند کرد تا در حیطه‌های مختلف به مهندس حسین‌زاده کمک کنند. 

مهندس حسین حسین‌زاده در گفتگو با هفت‌برکه در مورد روند تشکیل کارگروه‌های مشورتی گفت:‌ «هدف کارگروه‌ها هم‌افزایی بیشتر است. در ابتدا فراخوانی منتشر شد که گروه‌های تخصصی تشکیل شود و یک ماه سایت باز بود و افراد مختلف ثبت‌نام کردند.»

حسین‌زاده در مورد اعضای کارگروه گفت: «سعی کردم شخصا دخالتی در انتخاب افراد نداشته باشم و روسای کارگروه‌ها را مسئولین دفتر نماینده در شهرستان انتخاب کرده است. شاید برخی از افراد را من اصلا نشناسم و برای اولین بار آن را در جلسه معارفه ببینم. البته هنوز در برای ورود افراد جدید باز است و در این مرحله صرفا روسای کارگروه‌ها معرفی شده‌اند.»

نماینده مردم در مجلس درباره نحوه ارتباط کارگروه‌ها بانماینده گفت:‌«جلسات کارگروه‌ها با نظر رییس کارگروه برگزار می‌شود و خروجی به صورت مکتوب به دفتر شهرستان‌ها تحویل می‌شود. این طرح‌ها در اختیار در نماینده قرار می‌گیرد و پیگیری می‌کنیم. سعی می‌کنیم در سفرهای به حوزه انتخابیه به نوبت با کارگروه‌های شهرستان‌های مختلف جلسه حضوری هم داشته باشیم.»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم، روسای کارگروه‌های دوازده‌گانه‌ی مشورتی دفاتر نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز معرفی شدند. در اطلاعیه‌ای که از طرف این دفتر منتشر شد آمده است: «نظر به افزایش مشارکت عمومی در سطوح مختلف و همچنین استفاده از همفکری و تجارب عموم مردم در مسائل مختلف و تخصصی شهرستان‌ها، کارگروه‌های ۱۲گانه مشورتی که بازوی توانمند نماینده مردم در این راه خواهند بود با انتشار فراخوانی عمومی در فضای مجازی و استقبال بی‌نظیر مردم شریف حوزه انتخابیه بر اساس ساختارهای از پیش تعیین شده درحال تشکیل نهایی است.»

در این اطلاعیه، ۱۲ کارگروه نیز معرفی شده است: «به موجب حکمی از سوی مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز و به پیشنهاد روسای دفاتر پنج‌گانه نماینده مردم، نظر به حسن شهرت، سوابق و تجربه و به‌منظور هم‌افزایی اندیشه های پویا و خلاق در توسعه امور مختلف منطقه، روسای کارگروه‌های مشورتی در قالب کارگروه‌های عمران، ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان، ورزش، جوانان، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگ و هنر، کشاورزی و منابع طبیعی، بانوان و مالی در چهار شهرستان معرفی شدند تا ارتباط و هماهنگی‌های لازم میان اعضای کارگروه‌ها و دفاتر نماینده مردم و مدیریت وظایف محوله صورت گیرد.»

در شهرستان گراش، ریاست این کارگروه‌ها به افراد زیر سپرده شده است: مهندس احمدعلی عبدالهی، کارگروه عمران؛ حسینعلی فولادی، کارگروه اقتصادی؛ مصطفی کارگر، کارگروه فرهنگ و هنر؛ علی‌اکبر فتحی، کارگروه اجتماعی؛ محمد شکاری، کارگروه جوانان؛ مجید مجبی، کارگروه آموزش و تحقیقات؛ عبدالمهدی قنبری، کارگروه رسانه، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات؛ دکتر عبدالرضا ایزدی، کارگروه بهداشت و درمان؛ علیرضا امانی، کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی؛ فوزیه کاظمی، کارگروه بانوان؛ عبدالرضا افشار، کارگروه ورزش؛ خلیل غلامی، کارگروه مالی و برنامه و بودجه.

در ادامه‌ی اطلاعیه دفتر نماینده تاکید شده است: «پذیرش در کارگروه‌های مشورتی دفاتر نماینده مردم همچنان ادامه دارد و متقاضیان با هماهنگی روسای کارگروه‌های هر شهرستان که در فایل پیوست مشخص گردیده است می‌توانند در جهت پیشرفت و توسعه منطقه همکاری و همیاری نمایند. اطلاعات تکمیلی کارگروه‌ها و نحوه فعالیت‌ آن‌ها بزودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

اسامی مجموع ۴۸ مسئول کارگروه‌های مشورتی به تفکیک شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در قالب فایل PDF از طریق این لینک قابل دریافت است.

10 نظر

  1. سلام ودرود
    ساختار عریض و طویل و عناوین و پستهای فرمایشی بدون قدرت اجرایی و تصمیم گیری یعنی؛ چه خوبه که آمدید و چه خوبه که هستید ما همه با هم فقط کنار هم هستیم.اگر یک قوری آب از این مدل تشکیلات گرم شد!
    این پیام را نگه دارید برای یک سال بعد، دو سال بعد و.. چها سال بعد، بر میگردیم به آرشیو و با هم آن را مرور میکنیم.

  2. خدمت جناب مهندس حسین زاده نماینده جوان مردم شریف لارستان گراش اوز و خنج عرض سلام و ادب دارم شایعاتی در شهر پخش است که میگویند جنابعالی برای عده ای که الان اطراف شما هستند از چند وزیر در خواست کرده اید که از ادارات زیر مجموعه خودشان برای آنان در خواست حقوق ماهیانه کرده اید بدون اینکه شاغل باشند در آن اداره آیا این موارد صحت دارد یا خیر لطفا برای رفع شائبه جوابیه ای از طرف جنابعالی و یا دفترتان صادر فرمایید.

  3. در اینکه جناب حسین زاده هیچ برنامه ای برای دوره چهار ساله اش ندارد شکی نیست …
    اما این تشکیلاتی ک در دفاتر شهرستانی ایشان راه اندازی شده قطعا پیشنهاد ایشان نبوده و برگرفته از مشاوره های غلط از افراد فرسوده ای که سالها تفکرشان بر اقتصاد ،فرهنگ و …سایه افکنده بوده تا وضعیت موجود ، برای این شهر رقم خورد…
    اما پذیرش این پیشنهاد از سوی نماینده بر میگرده به مطلب اول ک عرض کردم نداشتن برنامه باعث میشه چنین پیشنهاد چیپی مورد پذیرش واقع شود…
    نا امیدیم به نماینده ولی امیدواریم ک خلافش ثابت کند جناب حسین زاده…

  4. انشاالله که مفید باشد، ولی تجربه نشان داده که فایده چندانی ندارد. زمان شورای سابق هم از این مدل مشاورها انتخاب شدند.
    یک نقد به جناب حسین زاده این هست که تبلیغات بیشتر از کار اهمیت دارد. به هر حال انتخابات تمام شده و مشکلات مردم به صورت جدی باید بررسی و حل شود.
    این قبیل شوراها که هدف از تشکیلش هم چندان مشخص نیست، شاید نتواند گره گشای مشکلات مردم باشد.

  5. دوست عزیز خیرالله این شایعه خیلی خنده داره
    حقوق کارکنان دولت مستقیم از خزانه واریز میشه و پولی نمیاد در شهرستانها که به عنوان حقوق پرداخت بشه که بشه درش دخل و تصرف کرد! مگه زمان عهد بوقه! آقای جهانبانی خودش حقوق بگیر دولت هست برای مسئولین دفاتر و اجاره بهای دفاتر و راننده هم کمک هزینه از خود مجلس پرداخت میشه

  6. معمولا شش ماه اول نمایندگان جدیدالورود ماه عسل حساب می شود و همراه با چهچه و تبریکات است بعد از یکسال شروع نتیجه گیری است پس منتظر گذشت زمان می مانیم امیدواریم عاقبت به خیر شود و پایان سال چهارم همه چی مشخص میشه

  7. سلام
    فارغ از تمام بحث های سیاسی توقع من گراشی از شما این هست که حاصل انتخاب شما را در شهر ببینم اما دریغ از یک خبر کوتاه
    تا کی باید منتظرانتخاب فرماندار و شهردار باشیم لطفااقتدار خود را در انتخاب این دو شخص بومی نشان دهید

  8. در جواب آقای دلسوز باید گفت که اینطور شایعه است که میگویند آقای نماینده از وزیر بهداشت و یک وزیر دیگر در خواست استخدام چند نفر از اطرافیان دفترهایش بصورت شرکتی و یا قراردادی کرده است که مثلا بعنوان کارمند دانشکده و یا بیمارستان و یا هر جای دیگری استخدام شوند ولی دربست در اختیار نماینده باشند که کارهای مردم را در رابطه با نماینده انجام دهند البته صحت و سقم آن معلوم نیست باید منتظر جوابیه این بزرگوار بود

  9. چقدر بعضی ها آیه نحس میخوانند!!! برنامه ریزی جمعی و کار گروه مداری ! هرچه قدر فکر می کنم کاری نامعقول و نابجا و ناپسندیده نیست که بعضی ها به آن نقد و عیب وارد می کنند ! حالا چقدر تاثیر گذار باشد خللی به درستی و به جا بودن اصل وجود این چارت تشکیلاتی نخواهد داشت ! هر انسانی نیاز به راهنمایی و مشورت در هر شرایطی داشته و خواهد داشت و آقای حسین زاده هم مستثنی نیستند ! شاید بعضیها از نبود حضورشان در این کار گروه گلایه مند باشند که اینگونه به اصل ماجرا می تازند و نمیشود نمیشود !!! زیر لب می گویند ! وگرنه چیز نادرستی رخ نداده که نقدی به نماینده محترم وارد باشد !

  10. شماهایی که از روی حسادت حرف میزنید چشمهاتونو بیشتر باز،کنید دکتر حسین زاده تمام توانشو واسه کل منطقه گذاشته لطفا اخبار و خبرهای ایشون و پیگیری کنید در ضمن ایشون چند ماهی بیشتر نیست که وارد مجلس شدن لطفا دندون رو جیگر بذارید و اگه واقعا پیشرفت منطقه رو میخوایین ایشونو همراهی کنید .خدا از سر تقصیراتتون بگذره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top