هفت‌برکه: نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در هر شهرستان ۱۲ نفر را به عنوان روسای کارگروه‌های مشورتی خود معرفی کرد. این افراد در روزهای آینده اعضای کارگروه را معرفی خواهند کرد تا در حیطه‌های مختلف به مهندس حسین‌زاده کمک کنند. 

مهندس حسین حسین‌زاده در گفتگو با هفت‌برکه در مورد روند تشکیل کارگروه‌های مشورتی گفت:‌ «هدف کارگروه‌ها هم‌افزایی بیشتر است. در ابتدا فراخوانی منتشر شد که گروه‌های تخصصی تشکیل شود و یک ماه سایت باز بود و افراد مختلف ثبت‌نام کردند.»

حسین‌زاده در مورد اعضای کارگروه گفت: «سعی کردم شخصا دخالتی در انتخاب افراد نداشته باشم و روسای کارگروه‌ها را مسئولین دفتر نماینده در شهرستان انتخاب کرده است. شاید برخی از افراد را من اصلا نشناسم و برای اولین بار آن را در جلسه معارفه ببینم. البته هنوز در برای ورود افراد جدید باز است و در این مرحله صرفا روسای کارگروه‌ها معرفی شده‌اند.»

نماینده مردم در مجلس درباره نحوه ارتباط کارگروه‌ها بانماینده گفت:‌«جلسات کارگروه‌ها با نظر رییس کارگروه برگزار می‌شود و خروجی به صورت مکتوب به دفتر شهرستان‌ها تحویل می‌شود. این طرح‌ها در اختیار در نماینده قرار می‌گیرد و پیگیری می‌کنیم. سعی می‌کنیم در سفرهای به حوزه انتخابیه به نوبت با کارگروه‌های شهرستان‌های مختلف جلسه حضوری هم داشته باشیم.»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم، روسای کارگروه‌های دوازده‌گانه‌ی مشورتی دفاتر نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز معرفی شدند. در اطلاعیه‌ای که از طرف این دفتر منتشر شد آمده است: «نظر به افزایش مشارکت عمومی در سطوح مختلف و همچنین استفاده از همفکری و تجارب عموم مردم در مسائل مختلف و تخصصی شهرستان‌ها، کارگروه‌های ۱۲گانه مشورتی که بازوی توانمند نماینده مردم در این راه خواهند بود با انتشار فراخوانی عمومی در فضای مجازی و استقبال بی‌نظیر مردم شریف حوزه انتخابیه بر اساس ساختارهای از پیش تعیین شده درحال تشکیل نهایی است.»

در این اطلاعیه، ۱۲ کارگروه نیز معرفی شده است: «به موجب حکمی از سوی مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز و به پیشنهاد روسای دفاتر پنج‌گانه نماینده مردم، نظر به حسن شهرت، سوابق و تجربه و به‌منظور هم‌افزایی اندیشه های پویا و خلاق در توسعه امور مختلف منطقه، روسای کارگروه‌های مشورتی در قالب کارگروه‌های عمران، ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان، ورزش، جوانان، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگ و هنر، کشاورزی و منابع طبیعی، بانوان و مالی در چهار شهرستان معرفی شدند تا ارتباط و هماهنگی‌های لازم میان اعضای کارگروه‌ها و دفاتر نماینده مردم و مدیریت وظایف محوله صورت گیرد.»

در شهرستان گراش، ریاست این کارگروه‌ها به افراد زیر سپرده شده است: مهندس احمدعلی عبدالهی، کارگروه عمران؛ حسینعلی فولادی، کارگروه اقتصادی؛ مصطفی کارگر، کارگروه فرهنگ و هنر؛ علی‌اکبر فتحی، کارگروه اجتماعی؛ محمد شکاری، کارگروه جوانان؛ مجید مجبی، کارگروه آموزش و تحقیقات؛ عبدالمهدی قنبری، کارگروه رسانه، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات؛ دکتر عبدالرضا ایزدی، کارگروه بهداشت و درمان؛ علیرضا امانی، کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی؛ فوزیه کاظمی، کارگروه بانوان؛ عبدالرضا افشار، کارگروه ورزش؛ خلیل غلامی، کارگروه مالی و برنامه و بودجه.

در ادامه‌ی اطلاعیه دفتر نماینده تاکید شده است: «پذیرش در کارگروه‌های مشورتی دفاتر نماینده مردم همچنان ادامه دارد و متقاضیان با هماهنگی روسای کارگروه‌های هر شهرستان که در فایل پیوست مشخص گردیده است می‌توانند در جهت پیشرفت و توسعه منطقه همکاری و همیاری نمایند. اطلاعات تکمیلی کارگروه‌ها و نحوه فعالیت‌ آن‌ها بزودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

اسامی مجموع ۴۸ مسئول کارگروه‌های مشورتی به تفکیک شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در قالب فایل PDF از طریق این لینک قابل دریافت است.

hhosseinzadeh Mashverati 4