بستن

۳۳ معلم و ۵ کارمند سهم شهرستان گراش از آزمون استخدامی هشتم

هفت‌برکه: سهم شهرستان گراش در هشتمین آزمون مشترک استخدامی، ۳۳ نفر معلم و مربی آموزش و پرورش، ۲ نفر کارشناس فرمانداری گراش، ۲ نفر کارشناس بخشداری ارد و یک نفر کارشناس بهزیستی است. البته در این آزمون استخدامی سهمیه بومی نقشی ندارد.

به گزارش هفت‌برکه از چند سال پیش استخدام ادارات دولتی صرفا از طریق آزمون استخدامی سازمان سنجش انجام می‌شود. هشتمین آزمون استخدامی فراگیر از پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ آغاز شده و تا ۲۹ شهریور ادامه دارد. این مهلت به هیج وجه قابل تمدید نخواهد بود.

آزمون استخدامی هشتم جمعه ۹ آبان‌ماه ۱۳۹۹ در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در این آزمون تعداد ۳۸۱۱۴ ظرفیت استخدامی مربوط به ۲۶ دستگاه اجرایی حضور دارند. بیشترین مجوز استخدامی مربوط به وزارت آموزش و پرورش با ۳۲۷۳۳ سهمیه است. ممکن است در روزهای آینده آگهی استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز اضافه شود، و این رقم به ۴۵ هزار نفر خواهد رسید.

داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۲۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر ۳۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر ۴۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری را شرط سنی شرکت در این آزمون عنوان کرد و افزود: این شرط تبصره‌هایی دارد که در دفترچه آزمون به صورت کامل توضیح داده شده است. همچنین میزان مدت خدمت ضرورت داوطلبان به حداکثر سن‌های اعلام‌شده اضافه می‌شود.

اعمال ضرایب بومی از سوی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با دادنامه‌های شماره ۱۲۶۵ مورخ ۱۵‏‏‏‏/۱۲‏‏‏‏/۱۳۹۶، و …  ابطال شده است. بنابراین پس از ابلاغ آرای مذکور و به استناد آن‌ها، اعمال امتیاز برای نیروهای بومی در آزمون‌های استخدامی صورت نمی‌پذیرد و انتخاب افراد صرفاً در چهارچوب سهمیه‌های استخدامی است.

سهمیه‌های قانونی در نظرگرفته‌شده در این آزمون سهمیه ۲۵ و ۵ درصدی ایثارگران و سهمیه ۳ درصدی معلولان است. این سهمیه از سایر داوطلبان مجزا شده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه صرفاً باید شغل‌محل‌های مشخص‌شده را انتخاب کنند.

در ۳۸ نفر استخدامی گراش ۲۲ نفر از سهمیه آزاد، ۱۱ نفر از سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، ۴ نفر از سهمیه ۵ درصد ایثارگران و یک نفر از سهمیه معلولین استخدام می‌شوند.

مجید محبی لیست سهمیه ادارات گراش را از دفترچه ثبت‌نامی استخراج کرده است. البته با توجه به ملاک نبودن شرایط بومی، افراد علاقه‌مند می‌تواند رشته و شغل خود را در دفترچه ۵۴۶ صفحه‌ای این آزمون جستجو کنند. (دریافت از سایت سنجش)

۱۴ نفر آموزگار ابتدایی : ۸ نفر سهمیه آزاد – ۵ نفر سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران – ۱ نفر سهمیه معلولان – کد ۱۴۹۳۳

۲ نفر آموزگار ابتدایی استثنایی:‌ ۱ نفر سهمیه آزاد – ۱ نفر سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران – کد ۱۴۸۸۲

۱ مرد دبیر ادبیات فارسی: سهمیه آزاد- کد ۱۴۹۶۳

۲ نفر دبیر تربیت‌بدنی: – ۱ نفر زن سهیمه آزاد – ۱ نفر مرد سهمیه ۵ درصد ایثارگران – کد ۱۵۰۰۸ 

۱ مرد دبیر علوم تجربی: سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران- کد ۱۵۱۱۸ فارغ التحصیلان آموزش علوم تجربی، زیست شناسی، فیزیک، شیمی

۲ زن دبیر معارف اسلامی:  ۱ زن سهمیه آزاد – ۱ مرد سهمیه ۵ درصد ایثارگران – کد ۱۵۱۹۸

۱ زن مراقب سلامت: سهمیه آزاد – کد ۱۵۲۵۳ – از بین فارغ التحصیلان بهداشت عمومی، بهداشت محیط، بهداشت مدارس، تغذیه، پرستاری، مامایی

۴ نفر مربی امور تربیتی:  ۲ مرد سهمیه آزاد – ۱ مرد و ۱ زن سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران – کد ۱۵۳۰۳ – فارغ التحصیلان حوزوزی سطح ۲ و ۳، الهیات و معارف اسلامی، روان شناسی و علوم تربیتی، حافظ ممتاز قرآن کریم با مدرک لیسانس، حافظ کل قرآن کریم با مدرک لیسانس

۱ مرد مشاور واحد آموزشی: سهمیه آزاد – کد ۱۵۳۴۱ – از بین فارغ التحصیلان مشاوره و روان شناسی

۱ مرد هنرآموز الکتروتکنیک: سهمیه ۵ درصد ایثارگران – کد ۱۵۳۶۲ 

۱ زن هنرآموز حسابداری: سهمیه ۵ درصد ایثارگران-  کد ۱۵۳۸۴

۱ زن هنرآموز کامپیوتر: سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران – کد ۱۵۴۲۵

۱ مرد هنرآموز مکانیک خودرو: سهمیه آزاد – کد ۱۵۴۶۵

۱ زن هنرآموز نقاشی: سهمیه آزاد – کد ۱۵۴۷۲

۵ نفر در سایر ادارات شهرستان گراش استخدام می‌شوند

۱ نفر کارشناس امور اداری – فرمانداری گراش: سهمیه آزاد – کد ۲۱۸۷۰ – از بین فارغ التحصیلان مدیریت

۱ نفر کارشناس توسعه امور سیاسی – فرمانداری گراش: سهمیه آزاد – کد ۲۲۷۴۲ -از بین فارغ التحصیلان علوم سیاسی، جامعه‌شناسی، حقوق عمومی، مدیریت دولتی

۱ نفر کارشناس توسعه امور سیاسی – بخشداری ارد: سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران – کد ۲۲۷۴۱

۱ نفر کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی- بخشداری ارد: سهمیه آزاد – کد ۲۳۰۱۸ – از بین فارغ التحصیلان عمران، نقشه برداری، معماری، شهرسازی

۱ نفر کارشناس امور بهزیستی- اداره بهزیستی : سهمیه آزاد – کد ۱۹۶۴۰- فارغ التحصیلان مددکاری اجتماعی، آموزش کودکان استثنایی، علوم اجتماعی و جامعه شناسی، مطالعات خانواده

 

توضیحات: سهمیه ۲۵ درصد ایثارگر شامل: همسر و فرزندان شهدا، خواهر و برادر شهید و همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و آزادگان دارای یک سال و بالاتر اسارت می‌شود.

سهمیه ۵ درصد ایثارگر شامل: خانواده جانبازان کمتر از ۲۵ درصد و آزادگان دارای حداقل ۶ ماه اسارت می‌شود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. ما که توی آزمون شرکت کردیم و واقعا تلاش کردیم و خوندیم، علی رغم پیچیده بودن سوالات تخصصی،امیدمان را از دست نمیدیم تا با کمک خدای متعال و وساطت ائمه اطهار موفق بشیم توی آزمون و خدمت بکنیم به شهرستان عزیزمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top