بستن

مرگ پلیس جوان در حادثه‌ی انفجار کپسول گاز

هفت‌برکه: نشتی گاز IPG و انفجار کپسول خودرو در شهرک فرهنگیان گراش، جان پلیس جوان فیروزآبادی را گرفت.

به گزارش هفت‌برکه و به نقل از روابط عمومی اورژانس گراش، بیست و ششم مردادماه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب، مسلم سهامی قرقانی، پلیس جوان و ۳۴ ساله‌ی فیروزآبادی، هنگام تعویض کپسول خودروی خود دچار سانحه شد. نشتی گاز عامل انفجار شدید و سوختگی این پلیس جوان شد.

با وجود این که حادثه به نیروهای اورژانس اطلاع داده شد، اما قبل از آن مصدوم با خودروی شخصی به بیمارستان منتقل شده بود. کادر درمانی بیمارستان بعد از معاینه‌ی او با تشخیص ۷۰ درصد سوختگی از نوع درجه‌ی ۲ او را به بیمارستان صدرا شیراز منتقل کردند و متاسفانه صبح امروز اول شهریورماه ۱۳۹۹ حوالی ساعت ۱۰ صبح خبر فوت ایشان در اثر شدت جراحات و سوختگی به ما رسید. بیمارستان صدرا شیراز شدت سوختگی او را ۹۳ درصد تشخیص داده است.

مسلم سهامی پدر دو پسر است و ۳ سال از خدمت او در گراش در بخش یگان امداد نیروی انتظامی می‌گذشت.

به گزارش منصور دهرامی، روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان گراش، بعد از حادثه یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی و ۳ نفر نیرو به محل حادثه اعزام شدند. شدت انفجار به حدی بود که شیشه‌ی ساختمان شکسته و صدای انفجار تا فاصله زیاد به گوش همسایه‌ها رسیده است.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. سیزده فروردین بود که برای گرفتن گزارش پایش جاده ای رفتم کنار آبشار اندیشه تا با بچه ها مصاحبه کنم. همونجا ایشون و دیدم و با هم کمی گپ زدیم. وقتی فهمیدم این حادثه برای شخص ایشون پیش اومده خیلی ناراحت شدم. و وقتی فهمیدم فوت شدن بیشتر ناراحت شدم. خدا رحمتش کنه. آدم نمیدونه آینده چی براش رقم زده. امیدوارم همه عاقبت بخیر شیم.

  2. خدا رحمتشون کنه ایشون رو میشناختم خیلی انسان متواضع و خوش برخورد و خوش اخلاقی بودن اولش که خبر رو خوندم نام خانوادگی ایشون رو که دیدم خیلی جا خوردم گفتم خدا کنه ایشون نباشه ولی وقتی عکسشون رو دیدم خیلی ناراحت و متاثر شدم . روحشون شاد . خداوند به خانوادشون صبر بده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top