بستن

جهاد کشاورزی، ساخت و سازهای ۴۸ زمین کشاورزی را خراب کرد

هفت‌برکه: دو روز بعد از جلسه بررسی وضعیت ساخت و سازهای در حریم شهر، جهاد کشاورزی ۴۸ ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی را با دستور قضایی تخریب کرد.

حسن مرادی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با تخریب این تعداد ساخت و ساز غیر مجاز، ۴۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی از دست متصرفان و سودجویان آزاد شد.

وی بیان کرد: تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان گراش اجرایی شد.

مرادی ادامه داد: در سال‌های اخیر بیش از ۲۶۰ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارضی کشاورزی شهرستان گراش تخریب و میزان زیادی از زمین‌های تصرف شده از دست سودجویان آزاد شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: قلع و قمع این ساخت و سازهای غیرمجاز با همکاری و مشارکت فرماندهی انتظامی، شهرداری، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و نماینده فرمانداری این شهرستان انجام شد.

مرادی، با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرار دارد. اظهار داشت: روند شناسایی و پاکسازی ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در طول سال با جدیت ادامه خواهد داشت.

2 نظر

  1. با سلام خدمت همه بزرگواران
    با توجه به حرف های رییس محترم
    کل تخریب ها ۴۲۰۰۰متر بوده که با توجه به ۴۸مورد تصرفات غیر مجاز مشخص می‌شود که تمامی اراضی از آن طبقه رو به پایین جامعه هستش که حدود هزار متر در هر مورد می‌رسد
    که با توجه به تصرفات طبقه بالای جامعه اگر یک مورد هم در تخریبات بود تنها در یک‌مورد ۴۲۰۰۰متر تخریب می‌شد
    واقعا متاسفم هم برای خودم هم برای شمای مسئول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top