بستن

چامه‌ی دوازدهم بر دکه‌ی روزنامه‌ها نشست

هفت‌برکه: دوازدهمین شماره دوماهنامه‌ی ادبی «چامه» به صورت الکترونیکی و چاپی منتشر شد.

صادق رحمانی، مدیر چامه، درباره‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی چاپی این مجله می‌گوید: «از همان شماره‌ی اول دوستان زیادی اظهار لطف کردند که نسخه‌ی چاپی چامه را برایشان بفرستیم اما متاسفانه تاکنون امکان مالی و راه توزیع مجله وجود نداشت. حال با کمک دوست و همشهری‌ام اسماعیل حق‌پرست، شرایط برای عرضه‌ی نسخه‌ی چاپی نیز فراهم شده است.»

مدیر چامه اظهار امیدواری می‌کند که علاقه‌مندان با خرید اشتراک این مجله، گردانندگان آن را در ادامه دادن این راه یاری کنند. شرایط دریافت اشتراک چامه در آخر این خبر آمده است. این مجله‌ی ادبی همچنان به صورت الکترونیکی در سایت جار (اینجا) و برنامه‌ی فیدیبو (اینجا) قابل خریداری است. سی صفحه‌ی نخست چامه را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

شماره دوازدهم «چامه» به طور ویژه به منصور اوجی و شعر کوتاه می‌پردازد. صادق رحمانی درباره اوجی در مقدمه‌ی مجله نوشته بود: «منصور اوجی در شعر صاحب امضاء است. هم از دیدگاه نوع به‌کار‌گیری زبان و هم شیوۀ بیان خود. چندی پیش کتابی با نام یک عمر شاعری دربارۀ او و آثارش در تهران چاپ شد و در شیراز رونمایی. راستی را که چنین عنوانی برازندۀ اوست.» (اینجا بخوانید)

یادداشت‌های این شماره به موضوعی جذاب اختصاص دارد: چه بخش از میان کتاب‌هایی که خوانده‌اید، بیشتر به یادتان مانده است؟ نویسندگانی چون ابوتراب خسروی، محمدکاظم اخوان، بهروز یاسمی بهرام، پروین گنابادی و … به این سوال پاسخ داده‌اند و بخش‌های محبوبشان از کتاب‌های مختلف را بازخوانی کرده‌اند. در بخش شعر نیز این شماره پربارتر از همیشه است با شعرهایی از محمدرضا شفیعی کدکنی، فدوی الزیانی با ترجمه محمد الامین الکرخی، محسن حیدری، مهدی حسنی باقری، ایرج صف‌شکن، سیدعلی صالحی، پوران کاوه، مراد قلی‌پور، رضا اسماعیلی و ….

در بخش گپ، گفت‌وگوی چامه با غلامحسین ابراهیمی دینانی درباره‌ی علامه طباطبایی، فیلسوف آزاداندیش؛ گفت‌وگو با غلامرضا امامی، مترجم نام‌دار؛ گفت‌وگو با رسول آبادیان، نویسنده خونگرم جنوبی؛ و گفت‌وگوی اسماعیل مسیح‌گل با مرضیه اوجی خواندنی است.

برای دریافت سی صفحه‌ی نخست چامه اینجا کلیک کنید.

خرید تک‌نسخه یا اشتراک چامه:

برای خرید تک‌نسخه یا اشتراک مجله شعر و داستان «چامه» می‌توانید یکی از شرایط زیر را انتخاب و بعد از پرداخت آبونمان، فیش واریزی را همراه با آدرس پستی کامل، کدپستی و شماره تماس خود برای ما ارسال کنید.

🕹 هرنسخه مجله چامه در سال ۹۹ با پست پیشتاز ۶۰ هزار تومان و با پست معمولی ۵۰ هزار تومان (بهای روی جلد) است.

شما علاوه بر خرید تک‌نسخه، می‌توانید برای سه و شش شماره‌ی آینده نیز مشترک چامه شوید.

برای سه شماره، با پست پیشتاز ۱۸۰ هزار تومان / با پست معمولی ۱۵۰ هزار تومان

برای شش شماره، با پست پیشتاز ۳۶۰ هزار تومان / پست معمولی ۳۰۰ هزار تومان

مبلغ خرید را به شماره کارت ۶۳۹۳۴۶۱۰۲۷۷۱۶۶۳۴ به نام محمداسماعیل حق‌پرست واریز کنید.

برای اطلاع بیشتر و ارسال اطلاعات واریزی می‌توانید در تلگرام یا واتساپ به این شماره پیام بدهید: ۰۹۰۵۲۲۶۷۳۰۶

با تشکر

مجله چامه

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top