بستن

کائت خودمونی ۵: کار برای زادگاه باید بدون توقع باشد

هفت‌برکه: مدیر رسانه‌های هفت‌برکه معتقد است کار برای شهر گراش باید بدون توقع باشد.

محسن مهرابی در آخرین قسمت فصل اول «کائت خودمونی» به سراغ محمد خواجه‌پور رفته است. نام خواجه‌پور در ۲۰ سال اخیر در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای شهر گراش دیده می‌شود.

محمد خواجه‌پور متولد ۱۳۵۸ در دبی است و رشته‌های مختلفی را در دانشگاه آزموده است. او کارشناس زبان و ادبیات فارسی است و تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه تهران نیز در کارنامه او دیده می‌شود. 

خواجه‌پور از اعضای موسس انجمن شاعران و نویسندگان گراش، انجمن ایکوموس، انجمن روانشناسی و خانه مطبوعات لارستان بوده و در سال‌های اخیر در رسانه‌های مختلفی مانند صحبت‌نو گراش، ماهنامه گراش، افسانه گراش، هیمه، گریشنا، الف و هفت‌برکه به عنوان سردبیر و مدیر مسئول فعالیت کرده است. او در حال حاضر در کنار صادق رحمانی، محمدعلی شامحمدی و مسعود غفوری عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش است.

خواجه‌پور از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر گراش بود که از راه‌یابی به شورای شهر باز ماند. او در این مصاحبه می‌گوید: «من معتقدم مردم همیشه درست انتخاب می‌کنند.»

این مصاحبه پنجمین و آخرین قسمت فصل اول «کائت خودمونی» است و فصل دوم در فضایی جدید ساخته خواهد شد. 

قابل ذکر است این مصاحبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ پیش از موج دوم کرونا در گراش و همچنین پیش از تعطیلی گریشنا انجام شده است. 

 

در آپارات قسمت پایانی فصل اول کائت خودمونی را ببنید:

 

در یوتیوب با کیفیت بالا ببنید:
 

 

فعال اجتماعی و دانشجوی علوم سیاسی

1 نظر

  1. بسیار لذت بردم. آقای خواجه پور جدا از اینکه رءیس من هستند، یک مشاور خوب هم هستند که هر وقت هر سوالی در هر زمینه ای داشته باشم به خوبی راهنمایی می‌کنند. امیدوارم همیشه موفق باشید استاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top