بستن

حسین‌زاده: با هر نوعی از فساد مقابله می‌کنیم

هفت‌برکه – گریشنا: نماینده مردم در مجلس یازدهم در گفتگو با شیرازه، با حمایت از آیت‌الله رییسی، از تلاش مجلس برای مقابله با فساد گفت.

مهندس حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار شیرازه اظهار داشت: مجلس یازدهم با توجه به اینکه هم جوانان نسل دوم انقلاب را در خود جای داده و هم یک مجلس یکدست و انقلابی است؛ به صورت جدی در مبارزه با فساد اقتصادی و اداری ورود خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی نعمتی است که از جانب خداوند به ما ارزانی داده شده است، تصریح کرد: ایشان از زمان تصدی ریاست قوه قضائیه، به صورت جدی مبارزه با فساد را شروع کرده و این راه ادامه خواهد داشت و نمایندگان مجلس نیز در این راستا هر کاری که از دستشان بربیاید انجام خواهند داد.

حسین زاده با اشاره به اینکه در این راستا یک تشکر ویژه هم از زیر مجموعه های تحت امر آیت الله رئیسی از جمله دادگستری‌ها، قضات، نیروهای امنیتی، و اطلاعات سپاه باید داشته باشیم، تأکید کرد: ما با هرگونه فساد مخالفیم و به دنبال ریشه کن کردن آن هستیم، برای ما فرقی نمی‌کند مدیرکل یک مجموعه، فاسد باشد یا از مقامات و یا شهروندان عادی.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با نفس فساد مخالفیم و با آن مقابله می‌کنیم، چه در زمینه اداری، چه اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی، و هر نوع دیگری از فساد.

10 نظر

  1. بسم الله جناب نماینده
    اگر می‌خواهید مقابله با فساد بکنید از همین جا شروع کنید. جوان گراشی را به جرم مطالبه گری به دادگاه برده اند. وقتی مسئولین تاب شنیدن کمترین انتقادها را ندارند و کمترین حرفی را برای شهروندان تبدیل به هزینه می‌کنند یعنی روابطی برقرار است که فساد زا است، […] بفرمایید مقابله کنید. انشالله که در این راه هم مردم با شما هستند، به شرطی که فقط حرف نزنید و عمل کنید.

  2. امیدوارم که آقای حسین زاده مصاحبه اش در حد شعار نباشد اگر در گفته هایش واقعا صداقت است از گراش شروع کند و از سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری در خواست سفر به گراش داشته باشند و از شورای شهر و شهرداری و مسکن شهرسازی و منابع طبیعی و همه ادارات تحقیق و تفحص داشته باشند تا اگر خدای ناکرده شبه ای وجود دارد برای مردم روشن شود.

  3. آیت الله رئیسی نعمتی است که از جانب خداوند به ما ارزانی داده شده است.
    از اول یاد بگیرید تملق کردن و تملق پذیری انجام ندهید. وکیل المله باش نه وکیل الدوله و وکیل القضاییه

  4. با سلام خدمت نماینده مردم بسم الله اگه راست میگید از این شهر شروع کن…تا باور کنیم….جناب نماینده گوش مردم پره از حرف چیزی که ندیدیم عمل….

  5. اداره ثبت زیر مجموعه قوه قضاییه است.
    برید اداره ثبت (البته اداره ثبت گراش کاری نداشتم)اداره ثبت لار تا بیعانه ندی پرونده ای هم برات جابجا نمی کند. رییس قضا بیاید این را حل کند

  6. حافظ‌علیه‌السلام‌:
    صبح‌ست‌ساقیا‌قدحی‌پرشراب‌کن
    دور‌فلک‌درنگ‌ندارد‌شتاب‌کن.
    …..
    ‌ …
    .
    خوب‌خوب‌بالاخره‌پس‌منم‌بعد‌از‌۲۰‌سال‌
    به‌حقم‌میرسم.😊😊☺😐
    کجا و چه‌وقت‌؟؟😐
    شاید‌ که ‌آینده از آنِ‌ ماااا.

  7. آقای حسین زاده ان شاالله که مرد عمل باشید ــــــ خواهشا اول دلالهای پیشرف تو گراش رو محاکمه کن تا یه خورده جوونهای گراشی بتونن بهتون امیدوار باشن ــــــــ این قیمتهای زمین و مسکن روزگار جوونها رو سیاه کرده ــــــــ دیگه هیچ امیدی به آینده نیست..

  8. اقای نماینده خواهسا به داد مردم روستاها برسین و مردم را از دست برخی مدیران ادارات که با روستاها بیشتر سرو کار دارن نجات بدین. تا کی این همه فشار و تخلف.

  9. ضمن خسته نباشید به همه ی خدمتگزاران صادق .مدتهاست که مردم این منطقه با قیمتهای گزاف وبی رویه مسکن وزمین که اصلا معلوم نیس براساس چه ملاک ومبنایی بخصوص در گراش که داره قارچی رشد میکنه تعیین میشه .آخه چرا وبه چه دلیل؟؟؟!!!
    آخه آب وهوای درستی که نداریم کارخونه وصنعت هم که نداریم چسپیده به مرکز استان هم که نیستیم .آیا این درسته که بریم حوزه ی خلیج به درهم ودینار کارکنیم وبیاریم اینجا وبال جون همشهریای ضعیف خودمون در حوزه ملک واملاک کنیم؟؟آیا در دیگر شهرستانهای فارس هم وضعیت به همین منوال هس؟آیا قیمت مسکن مهر در دیگر شهرستانها ویا جای جای کشور پانصد میلیون خرید وفروش میشه ؟چرا باید یک قطعه زمین ۲۵۰ متری یک میلیارد قیمت بخوره؟؟بر چه اساسی وچه فاکتوری ؟آیا این افتخار هس که بعضی اشخاص ازاین اوضاع سوء استفاده میکنن وپولهای هنگفت به جیب میزنن وبگن گور بابای اونهایی که ندارن؟؟وآیا این صحیح است که دراین وانفسا عده ای متمول وسود جو به قصد اخلال درنظام اقتصادی کشور بامراجعه به بنگاههای املاک سطح شهرستان اقدام به پیشنهاد قیمتهای نامتعارف وسرسام آور املاک واراضی مسکونی وغیره بنمایند وبنا به تشخیص خویش ارزیابی نمایند و باعث افزایش قیمتها شوند؟؟ وهر روز قیمت املاک افزایش بی رویه ونامتعارف داشته باشد؟؟تکلیف نیازمندان واقعی چیست؟؟ این وضعیت برازنده خودمون نیست که نیست.انصاف هم چیز خوبیه.یاعلی. آقای منتخب منطقه جناب حسین زاده و مسئولین دستگاههای اجرایی وقضایی در راس بسم الله بگید واقدامی نمایید.بنده پیشنهاداتی دارم که حاضرم ارائه بدم ونتیجه هم میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top