بستن

جسد عکاس تهرانی در بالنگستان پیدا شد

هفت‌برکه – گریشنا: جسد یک فروشنده اینترنتی تهرانی در نزدیکی فداغ کشف شد. 

سرهنگ اسلامی‌مهر، فرمانده انتظامی شهرستان گراش، در گفتگو با گریشنا گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بهتر است جزییات بیشتری از آن منتشر نشود. با توجه به این که جسد فاقد علائم ضرب و جرح است، در حال حاضر دلیلی بر قتل وجود ندارد و پرونده به عنوان کشف جسد در حال پیگیری است. 

اسلامی مهر در مورد زمان کشف جسد گفت: این فرد روز پنجشنبه به فداغ سفر می‌کند و در مسیر بازگشت بوده است. حدود ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ کشف جسد به نیروی انتظامی اعلام شد. 

فرماندهی انتظامی گراش گفت: جسد مربوط به یک عکاس ۳۶ساله اهل اسلام‌شهر تهران بوده که به فروش اینترنتی لوازم عکاسی نیز اشتغال داشته است. در حال حاضر تحقیقات از افرادی به عنوان مطلع و مظنون در حال انجام است.

در زمان کشف جسد در فضای مجازی این شایعه منتشر شده بود که جسد متعلق به یک پرده‌فروش گراشی است. سرهنگ اسلامی مهر گفت: در این‌گونه موارد افراد و همشهریان عزیز به اخبار غیررسمی و شایعات توجه نکنند و اخبار را تنها از منابع رسمی دریافت کنند. بعد از تکمیل تحقیقات، در مورد جزییات حادثه اطلاع‌رسانی می‌شود چون در این مرحله انتشار جزییات ممکن است باعث اخلال در روند پیگیری شود.

گردنه بالنگستان در مسیر جاده فداغ به ارد در شهرستان گراش قرار دارد. 

 

1 نظر

  1. هنوز از کشف جسد در کلات نگذشته که یک جسد دیگر پیدا شده، ایا اینها اتفاقی است یا خیر؟
    لطفا سعی کنید توضیحات بیشتری را منتشر کنید و به قول خود به شایعات زیاد دامن نزنید، زیرا عدم اگاهی از مسائل باعث میشود که یک کلاغ چهل کلاغ شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top