بستن

جوابیه منابع طبیعی: در راستای اهداف سازمانی با هیچ کس معامله و مماشت نخواهیم کرد

هفت‌برکه – گریشنا: در روزهای گذشته مساله اراضی طبیعی در فداغ انتقاداتی را از اداره منابع طبیعی در پی داشت و در ادامه علی‌اصغر خاکبیر در یادداشتی رفتار اداره منابع طبیعی را استبدادی دانست. ابراهیم شهسواری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گراش در جوابیه‌ای از عملکرد اداره خود دفاع کرده است. متن جوابیه را ادامه بخوانید:

مردم شریف و شهید پرور شهرستان گراش
با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه خدا

بر خود لازم دیدم پس از اتفاقات اخیر و التهابات به وجود آمده توسط عده ای از عزیزان در جهت اعتراض به اقدامات منابع طبیعی، در راستای روشنگری و تنویر ذهن مردم عزیز شهرستان مطالبی را به اختصار عنوان نمایم.

همان‌گونه که مستحضرید اداره منابع طبیعی به عنوان نماینده ی دولت جمهوری اسلامی ایران و بر حسب وظایف ذاتی خود مسوول حفظ انفال و اراضی ملی می‌باشد که حدود و صغور این اراضی طی سنوات قبل و براساس شاخص‌های فنی و مهندسی ، همچنین ماهیت عرصه مشخص گردیده و طی آگهی اعلام ملی و قوانین مطروح به مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران در آمده است.

طی سالیان گذشته و پس از درخواست عده‌ای از مردم، راه‌هایی در راستای اعتراض به این اقدام دولت در مراجع خاص پیش بینی شده است تا چنانچه حقی از کسی در این خصوص ضایع گردیده با ارائه مدارک مستند، دادخواهی و فرد مدعی می‌تواند ادعای خود را اثبات نماید. در ادامه ی مطالب به این مورد اشاره می‌گردد که قطعا راه احقاق حق، هیاهو و جنجال در فضای مجازی و تخریب اداره منابع طبیعی به وسیله‌ی روا داشتن انواع تهمت‌ها و افتراها نمی‌باشد که متاسفانه در چند روز اخیر شاهد این قضیه بودیم.

به هر حال در این روزها بار سنگین مسوولیت و حفظ انفال و بیت‌المال در اداره منابع طبیعی شهرستان و در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز بر دوش این حقیر بوده و می‌بایست امانتداری،عدالت و مراقبت از این نعمت باری‌تعالی به عمل آورم وبه عرض مردم عزیز برسانم که در راستای اهداف سازمانی با احدی وارد معامله و مماشات نخواهم شد و چنین اخلاق‌های نابهنجاری که متاسفانه از طرف عده‌ای به شخص بنده و همچنین اداره‌ی شهرستان روا گردید ذره‌ای باعث عقب‌نشینی این ارگان از وظیفه‌ی قانونی و حاکمیتی خود نخواهد شد و مصمم‌تر از قبل در برابر منفعت‌طلبان مقاومت و برخورد لازم طی حمایت‌های قضایی صورت خواهد گرفت و از حق مظلومین که زیر پرچم قانون و متمکن از آن هستند دفاع خواهد شد.

جناب آقای اصغر خاکبیز ، پس از انتشار مطلبی از طرف شما در سایت گریشنا ، لازم است این نکته را متذکر گردم که دفاع از بیت المال، اداره منابع طبیعی را تبدیل به اداره ای با عملکرد استبدادی نمی‌نماید و بالعکس و با توجه به اقدامات موثر این اداره در راستای منافع مردم می‌توان این سازمان را در کنار و خدمتگزار مردم متصور شد. شاید از نظر شما عدم تامین منفعت عده‌ای خاص استبدادی به نظر برسد که لازم است در نظرات خود تجدید نظر و از انتشار مطالب غیر واقع که در قانون عنوان مجرمانه دارد خودداری به عمل آورید.

1 نظر

  1. […] مثل تجاوز عده ای به تنب دوور جاده فداغ بیرم که قریب یکسال هست هیچ اقدامی صورت نداده و طرف هم مثل اب خوردن در حال ساخت و ساز میباشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top