بستن

حسین‌زاده در لار: من سیاسی نیستم، متخصص هستم

هفت‌برکه – گریشنا: حسین حسین‌زاده تنها نامزد گراشی گراشی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرصت کمی برای تبلیغات انتخابات داشت. او ۲۲ بهمن تایید صلاحیت شد و ۲۵ بهمن در اجماع شهر گراش برگزیده شد. او در فرصت کم تبلیغات انتخاباتی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه سفر کرد اما یکی از مهمترین سخنرانی‌های او در شهر لار بود. سایت آفتاب لارستان این مصاحبه را منعکس کرده است. 

حسین‌زاده در سخنرانی خود در بزرگترین شهر حوزه انتخابیه گفت: برای یک بار هم که شده با انتخاب یک نامزد جوان ثابت خواهیم کرد که ما بعد از چهل سال و ده دوره‌ای که نمایندگان در حد توان شان کار کردند و صادقانه هم خدمت کردند، می‌توانیم حداقل یک طرح ملی را به منطقه مان بیاوریم.

همه ی ما برابر هستیم

وی افزود: همه ی ما برابر هستیم، اصل هدف، محرومیت زدایی بر مبنای عدالت است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به اینکه بیایید جور دیگر و با عینکی دیگر به همدیگر نگاه کنیم گفت: من، حسین حسین زاده، پسر همسایه‌ی شما هستم، برای اینکه به این مرحله برسم زجرها کشیده‌ام، مدرک نخریده‌ام، در گرمای صد درجه دهلران و فکه پای چاه های نفت و سرمای منفی ۱۶ درجه ی مرز ایران و ترکمنستان دوام آورده ام.

حسین زاده خاطرنشان کرد: نتیجه ی این همه توی سر و کله ی هم زدن که این لاریه، گراشیه، خنجیه چه شد. ما می توانیم بار دیگر با وحدت و همدلی، بحث اشتغال زایی را یک بار هم که شده برای همیشه در منطقه حل کنیم.

جنس من، صنعت و انرژی است و مستقل هستم

وی تصریح کرد: جنس من صنعت و انرژی است و مستقل هستم، نه چپم و نه راست، پیروی ولایت ام و ثابت هم کرده ام، اهل خمس و مال حلال هستم، پاک زندگی کردم و کوچکترین پرونده ای در شورای حل اختلاف ندارم.

سیاسی نیستم، متخصصم

نامزد یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز اظهار کرد: اصول کاری ما بر مبنای همدلی، وحدت و توسعه ی متوازن منطقه است، یقین بدانید که این کار را خواهم کرد، تمایل شخصیت من با سایر نامزدهای انتخاباتی که تجمعی از نامزدهای سیاسی و فرهنگی است این است که من سیاسی نیستم، متخصص هستم و با چم و خم کار کاملا آشنایی دارم.

حسین حسین زاده تصریح کرد: نخستین کاری که برای مردم کل منطقه خواهم کرد این است که دو واحد آپارتمان با هزینه ی شخصی رهن خواهم کرد که مردم خودشان به کارگروه های منطقه ای بیایند، آنجا کارها را به خودشان می سپاریم تا به ادارات بروند و در جاهایی که گیر کردند کمک شان می کنیم و با انرژی جوانی ای که داریم می توانیم بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را معنا کنیم.

شعارم «کاندیدای متفاوت» و «پیر می داند، جوان می تواند» است

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز لارستان، شما شهید عفیفه ها و شهید نصیری لاری را دارید، یک بار هم که شده با انتخاب یک جوان مومن، پاک دست و انقلابی که شعارش «کاندیدای متفاوت» و «پیر می داند، جوان می تواند» است، دولت بعدی را هم دولت پاک دست، انقلابی و کارآمد انتخاب کنیم تا این دردسرها را دیگر نکشیم.

نامزد یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز اظهار کرد: امیدوارم که روز جمعه با شور و نشاط بتوانیم صحنه ای بی بدیل را رقم بزنیم که به قول مقام معظم رهبری دشمنان قسم خورده ی نظام ما نتوانند ذره ای چپ نگاه کنند.

وحدت، همدلی و یکی بودن را یک بار برای همیشه معنا کنیم

حسین زاده خطاب به مردم منطقه گفت: بیایید وحدت، همدلی و یکی بودن را یک بار برای همیشه معنا کنیم تا از شر کوته بینی ها، همشهری دیدن ها و تنگ نظری ها رهایی پیدا کنیم.

قول می دهم که در صورت ورودم به مجلس، در ماه اول، ۲۰ نفر را از منطقه جذب می کنم که سه نفر آن ها از لار هستند

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در دوره ای که نماینده ای از گراش به مجلس رفت بزرگترین خیانت ها به مردم لارستان شد و فقط نماینده ی گراش بود، آیا شما در صورت انتخاب شدن حاضرید به لار خدمت کنید یا نه اظهار کرد: زمانی بندر لنگه، قشم و بستک هم جزو لارستان کهن بود اما الآن چه مانده است؟ یک طرح ملی نداریم؛ این قول را می دهم که در صورت ورودم به مجلس چون تخصصم اشتغال زایی است، در ماه اول، ۲۰ نفر را از منطقه جذب می کنم که سه نفر آن ها از لار هستند.

به اشتغال زایی و محرومیت زدایی بپردازیم

نامزد یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز افزود: فرزندان‌مان کم کم رشد کرده اند، وارد بحث اشتغال زایی و محرومیت زدایی شویم، بسترها و زیرساخت های مان را آماده کنیم و راه های مواصلاتی و مسئله ی آب را حل کنیم.

رشد گراش رشد لار هم است همان طور که لار، فرمانداری ویژه شد

حسین حسین زاده حاطرنشان کرد: یقین بدانید که رشد گراش رشد لار هم است همان طور که لار، فرمانداری ویژه شد.

اگر گراش روی حسین زاده اجماع کرده، یقین بدانید که قابلیت‌هایی داشته است

وی در مورد اجماع صورت گرفته در گراش گفت: ما وحدت را به معنای عملی و واقعی کلمه معنا کردیم و از سه نامزد دیگر کمال تشکر را دارم، پس شما هم این پازل را تکمیل کنید، اگر گراش روی حسین زاده اجماع کرده یقین بدانید که قابلیت هایی داشته است و حتی باید این موضوع را به کل منطقه تعمیم دهیم.

در جلسات نخبگان منطقه که به دعوت جعفرپور در تهران تشکیل می شد شرکت می کردم

نامزد یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز تصریح کرد: از تجربه‌ی نمایندگان ادوار کمک خواهم گرفت و زمانی که آقای جعفرپور ماهی یک بار نخبگان منطقه را که ساکن تهران بودند دور هم جمع می کرد و می گفت اگر طرحی دارید بگویید، من می رفتم و صادقانه هم این کار را می کردم. اگر همدلی در وجود من نبود همان روز اولی که دعوت می کردند نمی رفتم پس ثابت کرده ام که همدلم.

مسائلی که منافع ملی و نظر رهبری را تامین کند می‌پذیرم

حسین زاده در مورد برجام، FATF و پالرمو اظهار کرد: آیتم ها و مسائلی که منافع ملی مان را تامین کند و با نظر رهبری همگام باشد را می پذیرم.

یک نماینده باید به مسائل بین المللی اشراف داشته باشد

وی در مورد سیاست بین المللی تصریح کرد: یک نماینده باید اشراف کامل به مسائل بین المللی هم داشته باشد، من علاوه بر اینکه روزنامه های ایرانی را می خوانم، روزنامه های خارجی را هم تیتروار می خوانم، باید اشراف داشته باشیم و در تمام مناقصات بین المللی ای که در زمینه نفت و گاز و توسعه ی میادین اتفاق می افتد حضور فعال دارم، کاملا آشنا هستم، دنیا دیده ام و این مسائل را به خوبی درک می کنم.

مبنای کارمان عدالت و جذب نیروهای بومی به ویژه در نواحی سنی نشین است

نامزد یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز در مورد استفاده از نیروهای بومی در منطقه گفت: در حال حاضر ادعا نداریم که داریم این کار را می کنیم بلکه در حال انجام دادن آن هستیم؛ مبنای کارمان عدالت و جذب نیروهای بومی به ویژه در نواحی سنی نشین است.

8 نظر

  1. اول اینکه چقدر این حرف ها ساده بود و دلنشین. به دور از سیاست و شعار های اضافه.
    آما توی عکس من هر چی میبینم گراشی خودمونه. خدا کنه چند تا لاری هم بوده باشن که شنیده شده باشه این حرف ها، و حتما منتقل کنن و دهن به دهن کنن

  2. آقای مهندس حسین زاده در لار طرفداران خاص خود را داشت ولی با این وجود افراد زیادی می پرسیدند ایشان چیکاره هستند و کجا درس خوانده اند و مدرک ایشان چیست .در لار تبلیغات خیلی ضعیف انجام شده بود و افراد زیادی می پرسیدند می شود با ایشان دیدار کنیم و ایشان را ببینیم و یا می پرسیدند پدر و مادرش چیکاره بوده هست .خوشحالم حداقل توانستیم به مردم لار ایشان را معرفی کنیم و ایشان را فردی دلسوز جوانان و فردی اشتغال زا معرفی کنیم . عده زیادی که در لار زندگی می کنند بخاطر محرومیت روستاهایش به لار آمده اند و خیلی ها از لاری ها با گراشی ها وصلت کرده اند و استقبال خوبی می کردند و مخصوصا حوزویان شهر لار که به قول خودشان دنبال نماینده اصلح بودند .برعکس تصور بعضی ها ؛ لاری ها افراد اصیل و با فرهنگ زیادی دارد و دوست دارند بهترین را انتخاب کنند و صرفنظر از هرگونه تعصب بیجا پای صندوق رای بیایند .به امید موفقیت مهندس حسین زاده که به قول یکی از شهروندان لارستانی که می گفت همه چیز جوانش خوب هست و افراد که پیر می شوند دیگه بی حوصله می شوند و از تکاپو می افتند .

  3. حسین زاده=سوخت رای.اجماع گراش اشتباست.نباید قومیت و همشهری گری واحساسات وخیالات واهی مانع انتخاب فرد اصلح و شجاع و سیاستمدار منطقه در مجلس شود.

  4. اقای حامدشما صددرصدلاری هستین اجماع واتحادگراش بسیاردرست بودالکی جوندیدانتخاب کل لارستان خنج گراش واوزحسین زاده است

  5. تو منطقه لار وگراش حداقل ۵هزارنفرشاید بیشتر غیربومی دارد،،شیراز که بودم شنیده بودم لار وگراش،،کنتاک دارن،،ولی حق را به گراشی ها می دادم،،ولی اینجا که آمدم متوجه شدم،،لاری ها باز یک مرحله از مردم گراش،،منطقی ترند،،با این وجود تصمیم گرفتیم به یک غیر لاری رای بدهیم،،پس رای غیر بومی هاست که سرنوشت را عوض می کند،،وگرنه لاری ها همیشه پیروزند، اخلاق همتون واقعا افتضاحه،،یه ذره گذشت ندارین،،اینهمه ساختمان مسخره وبی مصرف ساخته اید و بچه هاتون هم می رن کشورهای عربی برای خدمت،،چرا با هم متحد نمی شوید مثل لامردیها تا نخواهید آواره غربت شوید،،امیدوارم جناب حسین زاده متحدتان کند،،رای ما حسین زاده

  6. با سلام
    جواب امیرخان شیرازی
    جوانان لاری و گراشی در کشورهای عربی اواره نیستند الحمد لله همشون خودشون صاحب سرمایه ان و اوارگی از نظر شما فرقی نمیکنه چه در کشورهای عربی باشه چه شهرهای ایران خودمون
    کنتاک بودن لار و گراش هم به خودشون مربوطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top