بستن

همایش حدیث عشق، روایت فاطمیه در قالب هنر

هفت‌برکه – گریشنا: شاخص‌ترین برنامه فاطمیه امسال برگزار نخستین سوگواره فاطمی حدیث عشق بود.

به گزارش گریشنا حسینیه ابوالفضل(ع) هفتم بهمن‌ماه در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) میزبان نخستین سوگواره‌ فاطمی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد مهدی تقوی از قم و حاج محمد گلاب‌گیر از مشهد و حرم رضوی به عنوان مداح مهمانان ویژه این برنامه مذهبی بودند. شعرخوانی صادق رحمانی شاعر نامور گراشی و مدیر پیشین رادیو فرهنگ نیز از بخش‌های جذاب همایش فاطمی بود.

گروه سرود راویان آفتاب وابسته به کانون روایت آفتاب برای این مراسم سرودی را به صورت اختصاصی آماده کرده بودند. میلاد نورانی از مشهد مجری این برنامه بود.

محمدعلی شامحمدی دبیر این سوگواره گفت: «این برنامه در امتداد و با همان رویکرد همایش رضوی برگزار می‌شود و هدف این است که آیین‌های مذهبی از نظر هنری نیز تقویت شود. اجرای شعرخوانی، سرود و نمایش آیینی در برنامه با این رویکرد انجام می‌شود تا مخاطبان بیشتری در برنامه‌های مذهبی حضور پیدا کنند.»

بسیج جامعه‌ی پزشکی، ️حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع)، معاونت فرهنگی بیمارستان امیرالمومنین (ع)، ناحیه بسیج سپاه پاسداران گراش، کانون بسیج هنرمندان گراش، کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب، کانون بیت النور و شبکه جوانان رضوی در برگزاری این همایش با هم همکاری داشتند.

همزمان با این همایش غنچه‌های باغ فدک ویژه کودکان نیز در حسینیه ابوالفضل(ع) برگزار شد.

ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی در اماکن مذهبی گراش برگزار می‌شود. بخشی از این برنامه‌ها را در گزارش تصویری مجید افشار ببینید:

  

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top