بستن

آگهی مناقصه عمومی خرید ۲۲ دستگاه خودرو پیکاپ آمیکو

آگهی مناقصه عمومی

۱۲۲۷-۱۴۰۱

نوبت اول:    6 /12 /1401

نوبت دوم:   7 /12 /1401

شهرداری شیراز در نظر دارد نسبت به خرید تعداد ۲۲ دستگاه خودرو پیکاپ آمیکو ( آسنا دو کابین ۴*۴ ) جهت اداره تخلفات شهری  از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد )با شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۶۶۸۸۰۰۰۶۱۲به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با مراجعه به آدرس WWW.Setadiran.ir  نسبت به دریافت اسناد مناقصه و تحویل آن اقدام نمایند. در صورت عدم عضویت قبلی ، ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضاء مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی است. ضمناَ در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن: ۳۲۲۳۲۷۶۳-۰۷۱ آماده پاسخ گویی می‌باشد.

  •  مبلغ برآورد: ۲۹۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
  •  مدت زمان تحویل :   ۳ ماه  از تاریخ انعقاد قرارداد
  •  شرایط شرکت کنندگان : کلیه فروشندگان اشخاص حقیقی و حقوقی
  •  محل تحویل : شهرداری شیراز (معاونت محیط زیست و خدمات شهری)
  • مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۱۴.۵۷۵.۰۰۰.۰۰۰ریال بصورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی نقدی بحساب سپرده ۱۰۰۸۰۵۵۰۴۷۴۲ کد مرجع ۱۰۲۴۵۱ بانک شهر شعبه چمران بنام شهرداری شیراز (شناسه ملی ۱۴۰۰۲۰۹۱۶۷۱ , کد اقتصادی ۴۱۱۳۶۴۸۷۷۴۵۵)
  • برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
  • در زمان انعقاد قرارداد ۵% مبلغ پیشنهادی بعنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی اخذ می گردد.
  • مهلت دریافت (توزیع) اسناد: متقاضیان میتوانند حداکثر ساعت ۱۵:۱۵ روز سه شنبه مورخ ۹ /۱۲ /۱۴۰۱ از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اسناد مناقصه را دریافت نمایند. لازم به ذکر است مناقصه گران جهت شرکت در مناقصه می بایست در زمان مقرر فوق نسبت به دریافت اسناد صرفا از طریق سامانه اقدام نمایند در غیر اینصورت امکان شرکت در مناقصه را نخواهند داشت.
  • آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه ستاد حداکثر تا ساعت ۱۵:۱۵ روز یکشنبه مورخ ۲۱ /۱۲ /۱۴۰۱ می باشد. شرکت کنندگان می بایست تا تاریخ مذکور سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی به آدرس شیراز، خیابان حر، نبش کوچه ۸ شهید مجتبی قطبی، ساختمان معاونت خدمات شهری، کد پستی ۳۳۶۶۹-۷۱۳۶۸ تحویل نمایند.
  • تاریخ و محل بازگشایی پاکات: روز دوشنبه ساعت ۱۴ مورخ ۲۲ /۱۲ /۱۴۰۱ در محل چهارراه خلدبرین، سالن اجتماعات واقع در شهرداری منطقه ۱ می باشد.
  • مدت اعتبار پیشنهادها ۲۰ روز می باشد.
  • پیش پرداخت بر اساس آیین نامه معاملات شهرداری در قبال دریافت ضمانتنامه معتبر بانکی قابل پرداخت می باشد.
  • بدیهی است هزینه آگهی بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
  • شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها  مختار میباشد در اینصورت سپرده ها مسترد می گردد.
  • شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده ۱۰ آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.
  • آگهی و اطلاعات مربوط به مناقصه از طریق سایت https://shaffaf.shiraz.ir قابل مشاهده می باشد.
  • متقاضیان شرکت در مناقصه موظف به ثبت نام در سایت shiraz.ir می باشند.
  • اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : ۱۴۵۶

 

                                                                                                         اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز    

 

توضیح: ممکن است به علت نحوه چینش صفحات در مرورگرهای مختلف اعداد و تاریخ‌ها جابه‌جا شود. در این مورد صرفا فایل PDF آگهی قابل استناد است.

 دریافت فایل PDF آگهی

شناسه آگهی:‌ ۱۴۶۰۸۱۹

شناسه انتشار : ۱۱۸۷

 

                                                                                                 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top