بستن

پایان رقابت شطرنج‌بازان هشت شهر در روز گراش

هفت برکه (گریشنا): ۵۰ شطرنج‌باز در مسابقات شطرنج به میزبانی هیات شطرنج گراش در سالن کتابخانه‌ی عمومی آبشار اندیشه، با هم رقابت کردند.

به گزارش هیات شطرنج گراش  این دوره از مسابقات شطرنج، پنج‌شنبه و جمعه، دهم و یازدهم بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و روز گراش به میزبانی هیات شطرنج گراش برگزار شد و عینک بهراد اسپانسر مالی این مسابقات بود.

۵۰ شطرنج باز از شهرهای گراش، شیراز، کوار، قیروکارزین، جهرم، لارستان، جم، و بستک در ۹ دور به روش سوئیسی توانایی خود را در این رشته محک زدند. در بخش با ریتینگ حمید رضا اقبال از لار،عبدالحمید توسلی از جهرم، غلام پورداوود از لار، امین مصلی‌نژاد از جهرم و عمران محمدیان از جم به ترتیب به مقام اول تا پنجم دست یافتند.

در بخش بدون ریتینگ مقام اول به نصراله نادرپور از گراش رسید در بخش پیشکسوتان عبدالغفور جهاندیده از اوز اول شد و در بخش بانوان ملیکا خدایی از شیراز مقام اول را به دست آورد.

در رقابت شطرنج‌بازان زیر ۱۴ سال محمد رضا ندیمی از گراش و در بخش زیر ۱۲ سال آراد رضایی از شیراز و در بخش زیر ۱۰ سال بنیامین آفرین از لار اول شدند. در پایان این رقابت‌ها روشا صادقی‌پور از شیراز به عنوان بهترین شطرنج‌باز زیر هشت سال معرفی شد و آرامین قائدی بهترین بازیکن گراش با ۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت. علی‌اکبر مهدویان و نجمه قنبری این مسابقات را داوری کردند و سرداور بین‌المللی آروین ابریشمی، سرداوری این رقابت‌ها را برعهده داشت.

در مراسم اختتامیه مهدی زمانی، رئیس شطرنج شهرستان گراش از کلیه شرکت‌کنندگان تشکر و قدردانی کرد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top