بستن

با همکاری نردبان و هرمز، زنگ کنکور علوم انسانی به صدا در آمد

هفت‌برکه – گریشنا: این بار نوبت دانش‌آموزان رشته انسانی بود که برای آشنایی با کنکور میهمان نردبان و مجتمع هرمز باشند.

به گزارش گریشنا کارگاه تخصصی کنکور انسانی روز چهارشنبه، ۹ بهمن ماه به مدت ۳ ساعت در مجتمع آموزشی – فناوری هرمز برگزار شد.

علی حقیقی و محمدصادق نوروزی دانشجویان رشته مشاوره دانشگاه فرهنگیان مدرسان این کارگاه بودند. بیش از ۵۰ دانش‌آموزان علاقه‌مند به کنکور علوم انسانی در این کارگاه حضور داشتند.

علی حقیقی در بخش انگیزشی تکنیک‌های مطالعه برای کنکور را تشریح کرد. آموزش انواع برنامه ریزی، پرسش و پاسخ در رابطه با انگیزه، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی. و آموزشی اهمیت دروس، روش مطالعه‌ی پیشنهادی دروس اختصاصی و عمومی کنکور علوم انسانی موضوعات اصلی این بخش بود. حقیقی گفت: «برنامه شما باید به گونه‌ای باشد که بتوانید آن را اجرا کنید. روشی که برای شما جواب می‌دهد حتی اگر رتبه اول کنکور هم گفت بد است، اجرا کنید.»

محمدصادق نوروزی دیگر مشاوره این کارگاه با تشریح ضرایب دروس گوناگون، مهمترین منابع را برای هر درس معرفی کرد. نوروزی گفت: «بالا رفتن نمره تراز شما با زدن درس‌هایی رخ می‌دهد که معمولا دیگران به آن پاسخ نمی‌دهند. وقت میانگین درصدهای درسی مانند ریاضی در علوم انسانی ۳ درصد است. زدن تست‌های این درس می‌تواند شما را از دیگر نامزدها پیش بیاندازد.»

مهندس هرمزی مدیر مجتمع آموزشی فناوری هرمز در مورد برگزاری این دوره گفت: «امسال همکاری خوب با مجموعه نردبان داشته‌ایم و امیدواریم تلاش‌های این گروه در گسترش آموزش ادامه یابد و به نتیجه برسد. با توجه به این که تمرکز آموزش‌های کنکور بر روی رشته تجربه است حضور این تعداد از دانش‌آموزان برای ما جالب توجه بود و امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی برای داوطلبان رشته علون انسانی نیز فراهم کنیم.»

برنامه بعدی نردبان همایش تجلیل از برترین‌های کنکور ۹۸ است. این برنامه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در سالن شیخ احمد انصاری برگزار می‌شود.

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top